|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Har du et sted utenfor den vante turistløypa du har lyst til å reise?
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Det så spennende ut. Jeg kunne godt tenke meg å reise til Færøyene igjen, som forøvrig også minner om det du viser frem her.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 29-04-10 kl 12:12. Årsak: Til ære for glitter ;) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Det så spennende ut ja!
![]() |
#7 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg har lyst til å besøke Jersey. Jeg fulgte tett med på Bergerac i sin tid, og fikk så uendelig lyst til å besøke øya som serien ble spilt inn på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?I år skal vi til Alba (Piemonte, Italia). Vin- og gourmethovedstaden i Italia. To uker skal vi være der.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg har alltid ønsket å reise til Shetland, Orknøyene og Hebridene. Det skyldes først og fremst at jeg synes det er veldig fascinerende med den norrøne historien, men også at jeg generelt er anglofil og at jeg håper det kan passe temperaturmessig.
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg vil til Krim! Sevastopol, Jalta, Evpatorija. Og i samme slengen til Odessa.
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg har så utrolig lyst til å reise tilbake til Laguna Brava i Guatemala igjen.
![]() |
#13 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg har lyst til å reise til Transylvania i Romania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg liker å reise nordover i Norge. I fjor var vi i Lakselv, det var både fint og eksotisk. 20-25 grader, og sol døgnet rundt.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
_Kine på nybaktmamma
Hvor: Akershus
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Surre
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg får forresten ofte lyst til å reise til de stedene jeg leser om i skjønnlitterære bøker. Husker spesielt fra The Labyrinth av Kate Mosse om området rundt Carcassonne i Frankrike, det virket som et flott område. Languedoc tror jeg det heter.
![]() |
#17 |
_Kine på nybaktmamma
Hvor: Akershus
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Wow, kokosbolle...
![]() |
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg vil til en plass med masse god vin. :klatrer oppi kofferten til Veronal:
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 30-04-10 kl 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg har tenkt til å finne meg en bitteliten utstikker med hvit sandstrand et sted i Sør-Amerika, bo i en liten bungalow under falskt navn, lage smykker av skjell og se på solnedgangen hver kveld. Uten mobiltelefon. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|