|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sjokoladeavvenning - hodepine?Etter å ha spist mengder av sjokolade, snacks og brus de siste månedene er jeg endelig blitt motivert til å kutte ut disse tingene som jeg er blitt så avhengig av.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokoladeavvenning -hodepine?Jeg fikk ihvertfall mye hodepine en stund etter å ha kuttet ut godterier og redusert sukkerforbruket generelt kraftig. Det ga seg etter rundt to uker.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokoladeavvenning -hodepine?Oh yes! Been there, done that. Holder du ut, går det over innen et par dager. Synes du det blir for ille, bør du kanskje trappe ned i stedet for å gå cold turkey.
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Sjokoladeavvenning -hodepine?Det er nok brusen og godteriet som gir den verste hodepinen, men så klart, du har nok sjokkert kroppen din godt og grundig nå. Du kan kanskje lindre det litt med å spise en del frukt og drikke mye vann?
![]() |
#6 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Sjokoladeavvenning -hodepine?Okei, da er det vel bare å holde ut. Jeg har vel fortjent det.
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Sjokoladeavvenning -hodepine?Føler med deg !
![]() |
#8 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Sjokoladeavvenning - hodepine?I dag har det ikke vært så ille faktisk. Hodepinen har kommet og gått i perioder, men den har vært levelig.
![]() |
#10 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Sjokoladeavvenning - hodepine?
![]() |
|
|