Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når sto du opp i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 06:54   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Når sto du opp i dag?

Her har dagen vært grusomt lang allerede, så da må jeg finne på noe.

Når var du fysisk (ikke nødvendigvis mentalt) ute av sengen i dag?

Her våknet jeg, av at Bolla mente det var morgen, kl. 04.50. Jeg sto fysisk opp av sengen kl. 05.10 av hensyn til resten av familien, siden stemmenivået til en sinna Bolla som vil stå opp, er rimelig høyt.
Mentalt sover jeg ennå.

Gammel 01-05-10, 06:55   #2
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når sto du opp i dag?

Hadde tenkt å lage poll, men klarte ikke det en gang, trøtt som jeg er.

Gammel 01-05-10, 07:11   #3
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kvart på seks stod vi opp, alle fire. Nå har gutta lagt seg igjen.

Gammel 01-05-10, 07:14   #4
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Dulter på hovedinnlegger. Skal det være en kaffekopp?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 07:26   #5
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Du skal vita at du ikke er alene (felles trøst).

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 07:34   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

6.30 våknet minsten. Ugudelig tidlig, gleder meg til han er større!! Men jeg var av en eller annen grunn helt lys våken, heldigvis.

Gammel 01-05-10, 07:39   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har det blitt fryktelig mye bedre bare det siste året. (men det er etter ti år med altfor-tidlig-våken-barn). I dag våknet jeg av en liten sol 06.30. Hun hadde tydeligvis drømt at nymfeparakitten vår hadde tatt smokken hennes, så hun var litt irritert. Rett etter våknet åtteåringen og da lekte de sammen frem til Sola ble lei og hentet meg kl 7.15. Helt akseptabelt.

Gammel 01-05-10, 07:40   #8
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Ouch. Det er jo midt på natta.

Vi var oppe 06.31, veldig fornøyd med det. Driver og indoktrinerer ungen med at det aldri, aldri er dagen før halv sju. Ting tyder på at hun har skjønt det nå, så lenge det varer.

Gammel 01-05-10, 07:40   #9
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Dulter på hovedinnlegger. Skal det være en kaffekopp?

Tror jeg tar ti.

Gammel 01-05-10, 07:40   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

6.30, da hadde jeg vært våken siden klokka 6, i tillegg til et uvisst antall ganger i løpet av natten pga en urolig lillebror.

Gammel 01-05-10, 07:43   #11
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Stod opp ca. 0730, men de minste våknet rundt kl. 7.
Snart fireåringen har akkurat sluttet å sove på dagen (ikke frivillig!) og da ser det ut til at han sover fra 19-7, ikke 19-6. Deilig i grunn!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 07:46   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

6.30 våknet minsten. Ugudelig tidlig, gleder meg til han er større!! Men jeg var av en eller annen grunn helt lys våken, heldigvis.

Nesten en time lenger enn meg. :zzz:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 07:48   #13
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

sto vel opp ca 6.50. da hadde minsten stått og mast på meg i ca 20 min. hver gang jeg rørte på en tå ropte han "DÆÆÆR mamma!!!" (vi deler rom)

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 07:49   #14
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

6.30 var det morgen her i huset. Storebror kom tuslende litt over syv. Nå spiser han piknic frokost mens han ser Oso, og Lillesøster ligger og leker seg.
Vi må vel snart komme oss ut av pysjene.

*deilig sløv lørdag* <-- Overbeviser meg selv.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 07:50   #15
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

5 i dag.

Gammel 01-05-10, 07:58   #16
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Er på vei i senga nå. Vært på nattevakt .

Gammel 01-05-10, 07:59   #17
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Da har Bolla sovnet igjen, så da går jeg og legger meg. :vinker:

Gammel 01-05-10, 08:00   #18
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sovnet igjen ja??Da er du heldig.Sov godt.

Gammel 01-05-10, 08:01   #19
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

0730 var jeg ute av sengen, men ikke pga ungene. Har litt å gjøre i dag

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 08:04   #20
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Her hos oss er det natteliv! Kl 03 kom storebror inn i dobbeltsengen. Han hadde drømt. Jeg gikk og la meg på sofaen med babycallen inn til Amalie. Fra 06-06.30 lå jeg og hørte på at hun skravlet. 06.30 kom storebror inn i stuen. Da var begge babyene våkne, så jeg ammet dem etter hverandre liggende i sengen. Så var det opp.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.