Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Oreo-kaka, når ta av ringen?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 12:42   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Oreo-kaka, når ta av ringen?

Jeg har laget Oreo-kaka som skal serveres i konfirmasjon i morgen.

Kan jeg ta av ringen i dag før jeg frakter den eller burde ringen være på til den skal serveres?

Ser for meg at det er mer enn nok å styre med sånn at det hadde vært veldig greit om jeg kunne frakte den uten men er litt redd for at den skal flyte ut eller noe sånt.
Lenge siden jeg har laget den så jeg husker ikke helt hvordan den oppfører seg.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 12:53   #2
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oreo-kaka, når ta av ringen?

Hadde nok hatt den i formen, men løsnet den før jeg reiste hjemmefra. Så er det bare til å ta den rett av når du kommer. da vet du ihvertfall at den holder seg der den skal.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 21:08   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Shit, shit, shit!

Det gikk tydeligvis litt for lett å bake kake etter natt på byen og 4 timers søvn, for jeg har klart å bruke flytende margarin når jeg smeltet smør til bunnen.

Kaken er levert og jeg har ikke ingredienser til å bake ny, hvor krise er det egentlig? Alle er så nysgjerrige på Oreo-kaka at det er jo bare helt forferdelig pinlig om den er fullstendig mislykket.

-Pippi
Gammel 01-05-10, 23:45   #4
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Er det krise da? Kan ikke se for meg at det skal utgjøre noen stor forskjell?

Gammel 02-05-10, 00:04   #5
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det går sikkert bra!

Gammel 02-05-10, 00:09   #6
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg lager alltid bunnen med flytende margarin, og det går helt fint.

Gammel 02-05-10, 19:25   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Det gikk helt fint.
Var redd for at det ikke ville være nok hold i det til at bunnen skulle holde seg sammen men det gikk bra.

Og kaka fikk ben å gå på, av et svulmende kakebord var min kake den det var desidert minst igjen av.

-Pippi
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.