|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Kattevann og matautomatJeg har fått bestilt kattedør. Dermed skal pus få gå ut og inn mens vi er på ferie. |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Kattevann og matautomatOg om det funker for våtfor med ett eller annet også så han slipper å bare spise kjeks mens vi feter'n. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kattevann og matautomatDyrebutikkene har sikkert fòringsautomater for vann og tørrfòr. Jeg har ikke sett at det finnes for våtfòr, men katter klarer seg fint (bedre) uten våtfòr. Mine får aldri det. De fleste våtfòr er bare vomfyll med minimalt med næring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Kattevann og matautomatNeida - han skal absolutt ha kattevakt også. Det er ikke helt en katt dette - det er en mellomting mellom mors minste baby og en katt. |
![]() |
![]() |
#5 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kattevann og matautomatJeg vet ikke så mye om disse fôringsautomatene, men jeg ville nok også alliert meg med en bekjent til å titte innom katta mens dere er borte. Siden dere har ordnet kattedør for anledningen så antar jeg at dere skal være borte lengre enn ei helg og da bør nok katten få tilsyn innimellom bare for å se at alt står bra til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Kattevann og matautomatJeg har kjøpt kattedør som reagerer på nakkechipen hans - så hjemme-alene-fest får han ikke ha nei. : streng mamma: |
![]() |
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kattevann og matautomatNår jeg hadde katt hadde jeg en foringsauomat med vann og mat i hver sin.
![]() |
#9 |
Ad astra
|
![]() Sv: Kattevann og matautomat
Jeg har to sånne, jeg...
![]() |
#10 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Hva koster den og har du link til der den er bestilt? Katten vår er jo chippet så det hadde vært greit med en sånn dør.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Kattevann og matautomatJeg fant den her jeg: |
![]() |
![]() |
#12 |
♥ ♥ ♥
Takk, er det flere str. på den? Det er jo ingen liten katt jeg har og den så litt liten ifølge str. på katten på bilde. Katten min er jo en Ragdoll og er nå 5 kg og 11 måneder. Men han blir jo opptill 9 kg når han er fullvoksen.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Kattevann og matautomatAha. Det ser ut som det bare er en størrelse på dem. Kan du ikke sende dem en mail og høre? Ellers kommer han seg nok inn - de smyger seg gjennom. |
![]() |
![]() |
#14 |
♥ ♥ ♥
Takk, det kan jeg jo gjøre.
![]() |
|
|