Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Den riktige tråden: Likte du sohosjokoladen?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Likte du Sohosjokoladen?
Ja, den var helt fantastisk 53 40,77%
Tja, jeg spiste den vel, men savner den ikke 28 21,54%
Nei, den smakte ikke godt 39 30,00%
Sohosjokoladen? 10 7,69%
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-10, 11:22   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den riktige tråden: Likte du sohosjokoladen?

Sånn - nå kommer poll også

Gammel 03-05-10, 11:25   #2
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den riktige tråden: Likte du sohosjokoladen!

Spiste den innimellom, men savner den ikke.

Gammel 03-05-10, 11:26   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh yes! Savner den med hele meg! Beste sjokoladen jeg har smakt. Eller, én av de beste, man hadde jo Relax også. *savne*

Gammel 03-05-10, 11:28   #4
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Hva var det som var spesielt med den egentlig. Var den litt sprø inni? Var den hvit inni?

Gammel 03-05-10, 11:28   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fæl, altså!

Gammel 03-05-10, 11:28   #6
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Åh, den ja! Den var kjempegod!

Gammel 03-05-10, 11:29   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Hva var det som var spesielt med den egentlig. Var den litt sprø inni? Var den hvit inni?

Det var sånn kremete deilig yoghurtfyll med crisp inni. Ubeskrivelig godt! Litt syrlig. Litt sånn ostekake-ish.
Jeg savner forresten 5 minutt.

Gammel 03-05-10, 11:31   #8
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Jeg spiste den, men noe stort savn er det ikke..

Gammel 03-05-10, 11:31   #9
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvordan var Relax? Husker ikke helt.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 11:35   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hvordan var Relax? Husker ikke helt.

Det var sånne barer i gul pakke med farge på den ene siden av pakken, avhengig av smak. Jeg tror det var 5-6 forskjellige, den oransje var melkesjokolade, den rosa var crisp/krokan osv. Knallgode. Husker reklamen ble forbudt, det var John Cleese som hengte seg mens han spiste en Relax-sjokolade, eller noe sånt, og en gutt på 5-6 år etterlignet reklamen og døde.

Gammel 03-05-10, 11:39   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ja!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 11:40   #12
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det var sånne barer i gul pakke med farge på den ene siden av pakken, avhengig av smak. Jeg tror det var 5-6 forskjellige, den oransje var melkesjokolade, den rosa var crisp/krokan osv. Knallgode. Husker reklamen ble forbudt, det var John Cleese som hengte seg mens han spiste en Relax-sjokolade, eller noe sånt, og en gutt på 5-6 år etterlignet reklamen og døde.

Se forøvrig her, Iset.

Gammel 03-05-10, 11:42   #13
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Nei, den var gørrfæl.

Gammel 03-05-10, 11:43   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ojojojojojoj!!!

Gammel 03-05-10, 11:58   #15
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Jeg husker knapt hva den smakte jeg, men akkurat nå er jeg veldig sjokosyk, så den så veeeldig fristende ut på bildet der

Gammel 03-05-10, 11:59   #16
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg smakte den ett par ganger, og husker smaken godt, men jeg likte den ikke noe særlig. Den er ikke savnet av meg.

Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 12:05   #17
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Den var fæl, altså!

Verste sjokoladen ever!

Gammel 03-05-10, 12:11   #18
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Manglet et alternativ for meg, husker sjokoladen men vet ikke om jeg faktisk har smakt den. Husker ikke smaken i allefall.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 12:12   #19
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husket den ikke, så jeg stemte Sohosjokoladen? Men når jeg så bildet, så husket jeg at den var fæl.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 12:18   #20
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Nei- likte den ikke

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.