|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Fyllestjålet sykkelPå lørdag kom jeg ut og oppdaget barnesetet til Iben utenfor. Det var "russefest" her på fredag, dvs at studentene hadde mimrerussefest. Det var jo mye folk og fyll. Vi bor i lavblokk og sykler m.m. står under trappen, en halv etasje ned fra der det bor folk. Det har altså vært noen nede og "lånt" med seg ting.
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelÅh så dumt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelBegriper ikke hvorfor folk skal bli idioter bare fordi de drikker.
![]() |
#7 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelSå utrolig irriterende. Ta å heng opp noen lapper og kanskje gå en tur i området, som regel skal de ikke langt.
![]() |
#8 |
snur
|
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelFyf... så irriterende! Folk eier ikke skam.
![]() |
#9 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelSøren heller!
![]() |
#10 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelDårlig gjort! Og veldig leit for Iben.
![]() |
#11 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelÆsj, så kjipt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelJeg er forresten enig i at du bør melde det til politiet. Ikke at de faktisk gjør så mye med det, men rett og slett for prinsippet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelJeg er enig med røkla her, heng opp lapper, snakk med områdeansvarlig, anmeld til politiet og let i nærområdet.
![]() |
#16 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelARG så irriterende. Folk kan være så DUMME. jeg hadde hengt opp en kjeftelapp og gitt beskjed til områdeansvarlig, og i tillegg annmeldt tyveriet på politistasjonen.
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelTok en kjapp tur i går og ga beskjed til vaktmester i dag om han kunne holde et øye. Skal ta en lengre tur senere og se om vi finner den. Det er fantastisk irriterende.
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelDrittfolk! Samme hvor dum og full jeg har vært i min ungdom har jeg aldri funnet på sånne ting, jeg fatter ikke hva som går av folk! Kanskje du kunne hengt opp en lapp og skrevet at du lar være å politianmelde det om de setter sykkelen tilbake innen en viss dato? Kanskje det skremmer dem.
![]() |
#20 |
søt
![]() Sv: Fyllestjålet sykkelUtrolig surt. Det samme skjedde gjentatte ganger i vinter med guttas snowracere. Utrolig nok fant vi de igjen da det var en litt opplagt rute de hadde valgt, men vi måtte leite en del.
![]() |
|
|