Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke forventninger har du til FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 21:47   #1
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hvilke forventninger har du til FP?

Jeg har hatt ferieleilighet her på Fp drøye to år nå og et innlegg jeg skrev relativt tidlig etter jeg flyttet inn kunne jeg skrevet i dag også. Jeg leser i flere tråder at mange har forbindelser med hverandre både her og på utsiden. Jeg vet at flere av dere ser Fp som et sted dere kan være sammen med venner når tiden ikke strekker til for møter. Det er fremmed for meg. Jeg setter pris på et sted jeg kan være så anonym jeg ønsker og vil ikke anbefale stedet til venner nettopp fordi jeg setter pris på å være alene her. Dette er min lille verden som jeg deler med noen jeg kjenner litt bedre enn andre, men stort sett er de fleste bare nick med ukjente personer bak.

Mine forventninger er et sted med stor utholdenhet når det gjelder flisespikkeri, utdypinger og argumentasjoner. Det er i overkant mye av det i perioder, men siden jeg ikke har noen i omgangskretsen min i dagliglivet her føler jeg ikke at jeg må bidra eller fullføre noe jeg har startet. Det er en fordel for meg og noe jeg verdsetter. Jeg kan diskutere i evigheter hvis jeg orker og må sjelden dra i gang diskusjoner. Siden det er mange her som har ulike syn på ting går det av seg selv. Det liker jeg. Jeg liker også det at jeg kan lære mye når det gjelder konkrete saker, men også på metanivå. Det er [i]mye[i] å lære av gruppedynamikken og om nettliv. Jeg liker også det at man får svar fra engasjerte personer. Jeg forventer at det fortsetter slik, forventer i betydningen tror.

Jeg forventer ikke nye vennskap, men jobber heller ikke mot det. Jeg ser at jeg skiller meg fra en del andre brukere på det punktet.

Hva er dine forventninger og hva liker du?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.