Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Krise! Noen som vet hvor denne lampen kommer fra?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-10, 02:43   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Krise! Noen som vet hvor denne lampen kommer fra?

To sorte glassbiter som hengte i en lampe har gått i bakken og blitt til tusen biter. Denne lampen tilhører huset vi leier og da alt interiør som var her når vi var på visning var ekstremt dyre ting så prøver jeg nå å se om jeg kan finne leverandøren for å se om bitene går å få fatt i. Jeg kan godt tenke meg at denne lampen kan koste 50.000 NOK eller mer. Jeg vet at mange av møblene kom fra Fendi så jeg skal prøve å kontakte dem i morgen.

Er det noen som vet hvor denne lampen kommer fra eller som har sett den noe sted?

Jeg skal se om jeg kan ta bedre bilder i morgen, mitt ordentlige kamera er tomt på batteri. De sorte tingene som henger nederst på lampen er altså i glass og to har falt i bakken.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG00138-20100505-1949.jpg (195,8 KB, 68 visninger)
Filtype: jpg IMG00140-20100505-2028.jpg (122,9 KB, 50 visninger)

Sist redigert av Pelen : 06-05-10 kl 02:52.
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.