Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva sto det på russekortet ditt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-10, 23:18   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hva sto det på russekortet ditt?

Ja, nå når det ble snakk om russekort så kan det jo være noen her inne også hadde noen artige sitater eller liknende på sine kort.

Gammel 06-05-10, 23:20   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva sto det på russekortet ditt?

På mitt sto det:

Jeg er en sjelden person, sjelden som hønsetenner.

Gammel 06-05-10, 23:21   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Husker ikke. Skal jeg liksom huske det 15 år senere?

Gammel 06-05-10, 23:23   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Selvfølgelig!!!
Den gode gamle russetida

Gammel 06-05-10, 23:23   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

"Det man ikke har i beina, får man ha i kjeften. Smått er godt!"

Gammel 06-05-10, 23:24   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"En pessimist er en optimist med erfaring."

"*** (navnet mitt) is in, let the fun begin."

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 23:25   #7
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg husker ikke. :19 år siden:

Husker vi lo godt av en venninne som hadde på russekortet: "Jeg går bare og leter etter en brødrister, jeg". Hun hadde ikke stiftet bekjentskap med fenomenet morrabrød ennå, gitt.

Gammel 06-05-10, 23:29   #8
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Jeg visste ikke da at det er et sitat fra Dorothy Parker.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 23:30   #9
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Mitt var veldig uskyldig:
Lær deg å smile, øv deg på det. For kunsten å leve er kunsten å le.

Gammel 06-05-10, 23:31   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husker ikke? Kom igjen, da!

På mitt stod det: "Hele mitt liv har vært fullt av problemer, og de fleste av dem ble det aldri noe av."

Omtrent som man kunne forvente, altså.

Gammel 06-05-10, 23:31   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde jo min trosmeninghetskarriere da og derfor sto det:
Christians have more fun - especially later.

Gammel 06-05-10, 23:42   #12
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Husker ikke? Kom igjen, da!

På mitt stod det: "Hele mitt liv har vært fullt av problemer, og de fleste av dem ble det aldri noe av."

Omtrent som man kunne forvente, altså.

Det ble jo noe av noen av dem, da.

På mitt sto det: "Å gå på Vestby vgs er som å vente på Godot."

Jeg syntes den var raffinert og spesiell da, men ser det ikke helt slik i dag.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 23:45   #13
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Mitt var så internt at den bare var artig for meg og tre stk. individer til her i verden. Men du og du som vi lo..

"Tre fordi vi er fire?" "Ja, litt!"

Det hele spiller på en sommer jeg jobbet på Hitra sammen med tre veldig gode venninner av meg og som en greie vi gjorde dekket vi på bordet, dusjet etc. som om vi bare var tre. M.a.o.: Dekket på tre tallerkener, også måtte to dele, to måtte dusje sammen etc. Vi syntes selv vi var hysteriske.. Jatta...

Gammel 06-05-10, 23:46   #14
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg husker ikke. :19 år siden:

Husker vi lo godt av en venninne som hadde på russekortet: "Jeg går bare og leter etter en brødrister, jeg". Hun hadde ikke stiftet bekjentskap med fenomenet morrabrød ennå, gitt.

Gammel 06-05-10, 23:47   #15
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Det må bo folk på månen. Det lyser der om natta." Mener det stod noe mer men kan ikke huske hva.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 23:48   #16
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Jeg hadde forresten et engangskamera da jeg var russ. Da jeg fremkalte bildene var det bare et greit bilde. Resten var svarte.
Hadde kamera uten blitz, og tok nestem bare bilder på natta...
Godt jeg fant en fotograf som kunne lære meg litt.

Gammel 06-05-10, 23:51   #17
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

"Sjå opp for kvite englar, det kan vera klorinbleika småjævler"

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 23:59   #18
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Enten:
"Spis sement og bli stein" eller " En kvinne uten en mann er som en elg uten hårnett".
Eller muligens jeg hadde begge to.
Husker ikke :fossil:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 00:57   #19
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde to russekort, ett var sammen med venninnen min.
På mitt alene sto det i hvertfall:
"Jesus dreit han og, og de hadde bare blader til å tørke seg med." (Jeg hadde nettopp sett Søndagsengler og elsket et par av sitatene)

På det jeg hadde med venninnen min sto det noe i denne duren:
"Hon ene e blond, hon andre e brunette. Men ka gjør det når de begge e like dumme."

Gammel 07-05-10, 01:03   #20
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

På mitt stod det:
"Nothing else matters"

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.