|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
17. mai-klær til gutt på 12 år?Gutten min har de siste årene spilt i musikken på 17.mai og før den tid hadde han bestandig bunad/festdrakt. Hva i all verden skal han ha på seg i år? Selv aner han ikke hva han har lyst til å ha på seg eller hva de andre planlegger.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17.mai-klær til gutt på 12 år?Her i bygda bruker de fleste store barna å få seg nye vanlige klær. F.eks fin dongeribuksa og hettegenser. Noen bruker også en fin skjorte. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: 17.mai-klær til gutt på 12 år?Eldste her har dress og kul skjorte. Ser at de eldre kompisene fra teninga stort sett har på seg klær i samme gata; som penbukse og litt trøff skjorte eller dress.
|
|
|
#4 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: 17.mai-klær til gutt på 12 år?En ting er hva de vil, noe annet er hva jeg vil |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: 17.mai-klær til gutt på 12 år?Dressbukse, nesten nye joggesko (svarte) og t-skjorte med kul hettejakke eller lignende. Noen år har han brukt skjorte, slips og dressjakke. Men i fjor ønsket han ikke det lengere og jeg tror ikke han vil ha det i år heller. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai-klær til gutt på 12 år?Ikke så stor aldersforskjell på guttene våre ser jeg, og her går det i dress, finskjorte og pensko. Slipset spares til enda stivere tilstelninger. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: 17. mai-klær til gutt på 12 år?Christian blir 12 år i sommer og det blir vel en pen bukse og en pen skjorte.
|
|
|
#9 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: 17. mai-klær til gutt på 12 år?Jeg synes gutta er utrolig stilige i dress om de ikke har bunad på seg.
|
|
|
|
#10 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: 17. mai-klær til gutt på 12 år?Eldstemann her er 15, og i år gidder jeg ikke engang å forsøke å overtale ham til å ha på skjorte eller veldig pen bukse. Konfirmasjonsdressen har han vokst ut av (har vokst 12 cm på ett år!), og jeg håper bare han vil vurderere rene klær den dagen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: 17. mai-klær til gutt på 12 år?Mine gutter (snart 8 og snart 10) skal ha på seg enten dress med penskjorte og sorte pene sko, eller penbukse (ikke sort), penskjorte og dressjakke.
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Sv: 17. mai-klær til gutt på 12 år?Poden er 16 og skal jobbe på 17. mai, så i år blir det arbeidsklær. I fjor gikk han i (konfirmasjons)bunad og tidligere år har han gått i dress eller penbuske og skjorte. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: 17.mai-klær til gutt på 12 år?
|
|
|
#14 |
|
Sv: 17. mai-klær til gutt på 12 år?Nei til dongeri og hettegenser på festdager! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai-klær til gutt på 12 år?Vår gutt skal forresten ha dressbukse, finskjorte og vest. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai-klær til gutt på 12 år?En finskjorte, event med en vest og/eller fin, "nøytral" (hette)jakke/dressjakke/cardigan uttapå, og finbukse ( en fin cargo-, cord- eller dressbukse) (ikke dongeri bukse!!! og heller ikke stormønstrete, grell, fargesprakende "kul" hettejakke...) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: 17. mai-klær til gutt på 12 år?Storebror på 15 år har fått ny bukse og skjorte. Bukse av den typen som er så in nå, slik som Donkeyboy har. Smal i fasongen og ganske knallblå farge. Hadde vært uaktuelt med olabukse denne dagen. Nå er han også i Speidern, og de bruker speiderskjorte store deler av dagen over vanlige bukser.
|
![]() |
|
|