|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Flyselskaper: Hvilke har tv-skjerm på seteryggen?Jeg lurer altså på hvilke flyselskap vi kan fly med hvor vi er sikre på å få tv-skjerm på seteryggen, slik at vi selv kan velge hvilken film vi vil se på, og ikke minst hvor vi faktisk ser skjermen. Jeg tenker da på lengre flyreiser, jeg antar det ikke er vanlig at flyene tilbyr slike tv-tjenester innenfor Europa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Flyselskaper: Hvilke har tv-skjerm på seteryggen?Delta har i allefall. Driten er at de slår av 20-25 minutter før de skal lande.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Flyselskaper: Hvilke har tv-skjerm på seteryggen?KLM har på USA flyene, på turist klasse. Jeg vet ikke om de har på alle fly, mulig det bare er på de nyeste?
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flyselskaper: Hvilke har tv-skjerm på seteryggen?Jeg tror det varierer fra rute til rute, og man er heller ikke alltid garantert at de ikke bytter flytype på ruten akkurat den gangen. USA-ruter har hatt det oftere enn noen andre ruter jeg har fløyet.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flyselskaper: Hvilke har tv-skjerm på seteryggen?Reiste til USA med Lufthansa for 1.5år siden og de hadde slike til hvert sete i økonomiklasse. Har også reist til Beijing med SAS og de hadde slike på økonomiklasse.
![]() |
#7 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flyselskaper: Hvilke har tv-skjerm på seteryggen?Continental har også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
awesom
|
![]() Sv: Flyselskaper: Hvilke har tv-skjerm på seteryggen?Av de 4 gangene vi har vært i Shanghai så har det vel skjedd en gang at det ikke var skjermer i stolsryggen en av veiene. Vi har reist med KLM.
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Flyselskaper: Hvilke har tv-skjerm på seteryggen?Jeg tror det kommer litt an på hvor man drar også, men de tre gangene jeg har flydd til USA (Houston) har Lufthansa ikke hatt i setet bak i flyet. Det kan hende de har det til andre destinasjoner i USA. Continental har imidlertid i setene, også på innenlands.
![]() |
#12 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Flyselskaper: Hvilke har tv-skjerm på seteryggen?Vi reiste med Finnair til Shanghai, og der var det tv i alle stoler.
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flyselskaper: Hvilke har tv-skjerm på seteryggen?Air france har skjermer, KLM holder på å oppgradere så mange av deres har til Asia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Flyselskaper: Hvilke har tv-skjerm på seteryggen?
![]() |
|
|