|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ny askesky på vei, kva rettigheter har vi?Ei ny askesky er på vei nordover i Europa. Det kan bety at vi ikkje kjem oss avgårde til Legoland på torsdag.
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Ny askesky på vei, kva rettigheter har vi?Har du sett noen prognoser for askespredningen noen plass? Foreløpig ser jo nord Europa ganske greit ut.
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Ny askesky på vei, kva rettigheter har vi?Litt usikker på hvilke rettigheter du har, hvis du ikke har kjøpt en pakke? Flybillettene får du vel bestandig refundert, men overnattingen er jeg usikker på.
![]() |
#5 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ny askesky på vei, kva rettigheter har vi?Prognosene er foreløbig ok. Det sprer seg nordover men dei regne med at Norden går klar. Eg katastrofeberegne litt her sikkert sida eg har to små som har ivrig nedtelling. En ting er Legoland, men dei glede seg også så veldig over å reise på ferie med både mamma og pappa.
![]() |
![]() |
#7 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny askesky på vei, kva rettigheter har vi?Flybillettene vil dere sannsynligvis få refundert direkte fra flyselskapet. Huset blir det ev. reiseforsikringen som må dekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Ny askesky på vei, kva rettigheter har vi?Jeg vet ikke hvordan rettighetene er, men håper dere får tur som planlagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ny askesky på vei, kva rettigheter har vi?Om flyet ikke går får dere prisen for flybillettene igjen ja. Det er mulig dere får resten også, gjennom forsikringsselskapet.
![]() |
#10 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Ny askesky på vei, kva rettigheter har vi?
![]() |
|
|