Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Permanent makeup

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 09:52   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Permanent makeup

Noen som har tatt?

I går så tok jeg longliner på øvre øyelokk. Tett inntil vippene slik at det igrunnen ikke er noen strek, bare ser ut som det er tettere vipper. Utrolig fint ble det.

Tenkte litt på leppene. Men jeg har ikke lyst til å se ut som jeg går med lebestift døgnet rundt, så jeg vil ha en helt lys leppefarge.

Noen som har prøvd??

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 09:58   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent makeup

Jeg har ikke prøvd, nei - og leppene ville jeg nok ikke rørt. Tror det vil bli litt for mye "babe-look" for min smak.
Men jeg kunne veldig godt tenkt meg å ta longliner - hvor mye kostet det?

Gammel 30-01-07, 10:03   #3
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det vondt? : Pyse:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 10:04   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pass bare på at du går til noen som virkelig kan det! :dårligerfaring:

Gammel 30-01-07, 10:05   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Var det vondt? : Pyse:

JA! Fryktelig!

Gammel 30-01-07, 10:19   #6
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

JA! Fryktelig!

:stikker:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:45   #7
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hei

NEI, det er IKKE vondt! Man får bedøvelse. Og man må gå til noen som man vet er flinke ja. Kjenner ut som noen tar deg på vippene, og siste gang de går over er det litt sårt, men ikke vondt.

Når dette kom for ti år siden kjenner jeg mange som kom ut med streker over øynene. Nå tar de som har gått på opplæringen hos denne leverandøren mest vippekanten så man ser mer våken ut. (Mannen min så ingen forskjell da jeg kom hjem, han trodde bare jeg hadde farga vippene mine).

For mange år siden tok de også bare lipliner, og man kan jo selv tenke seg å IKKE pent det er å gå med bare lipliner..
Hudpleieren har tatt leppene. Hun har fylt inn leppene. Hun er utrolig fin, og man kan jo ta en farge lik sin egen slik at man bare får mer definert form.

Kostnadene: Jeg sitter modell så jeg betaler bare modellpris. Men vanlig pris er ca 4500 kr for hvert område.

Gammel 03-02-07, 13:17   #8
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Nå har mesteparten av det på øynene falt av, men det skal jo etterfylles etter to uker.

Leppene var DRIIIITvondt! au au au... Tror de kommer til å bli veldig naturlige, akkurat nå er det litt sårt. Tror nok jeg lar det være med den ene behandlingen på dem ja.

Gammel 03-02-07, 13:30   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg skal farge øyenbrynene permanent. Napping og permanent farge koster bare 3-400 kr.

Noen som har gjort det? Jeg er så redd for å se ut som et dass etterpå.

Gammel 03-02-07, 14:11   #10
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tror jeg skal farge øyenbrynene permanent. Napping og permanent farge koster bare 3-400 kr.

Noen som har gjort det? Jeg er så redd for å se ut som et dass etterpå.

Det varer jo bare en mnd. Men det er veldig fint. Bare be hudpleier ikke få øyenbrynene for mørke!

Det jeg har er jo mer tatovering.. Men jeg farger av og til øyenbryn og vipper og.

Gammel 03-02-07, 16:30   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja jeg trodde det var mer tatovering jeg, da er jo den saken grei.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.