|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
17. mai i Oslo, hvor plukke opp barna etter toget?Poden skal gå i 17. mai-toget i år, for første gang, og vi har fått et ark med en kopi av et kart som viser hvor vi skal møtes etter toget for å hente barna våre. Men kartet er så mørkt at det er veldig vanskelig å se noe særlig av det, så jeg gikk inn på Oslo kommunes nettsider, der det er info om toganordningen. Der står det at skolen hans har "oppløsningssted II", men jeg finner ikke noe kart over Rådhusplassen på nettstedet som viser hvor dette stedet er. Er det noen andre som vet, eller kanskje har en skole med samme oppløsningssted, og som har det mer klart for seg hvor barna skal hentes?
|
|
|
#2 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai i Oslo, hvor plukke opp barna etter toget?Vi skal også hente på oppløsningsplass II. Ja, det er et dårlig kart vi har fått utdelt. Men jeg vil anbefale deg å gå inn på gulesider.no, søk opp rådhuset, oslo på kart. Trykk på hybrid, og da får du virkelig bilde av området rundt Rådhuset og Aker brygge. Sammenligner du dette med kartet vi har fått utdelt, er det lettere å se hvor du skal hente - det er ved rådhusbrygge 1.
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: 17. mai i Oslo, hvor plukke opp barna etter toget?Som foreldrekontakt på andre året vil jeg i hvertfal opfordre til å faktisk hente barna på avtalt sted og ikke snike dem ut av toget underveis. Det er direkte skummelt når unger forsvinner plutselig, selv om de blir kidnappet av egne foreldre.
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: 17. mai i Oslo, hvor plukke opp barna etter toget?
Akkurat den kan jeg bare si Amen til!
|
|
|
#5 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai i Oslo, hvor plukke opp barna etter toget?Hvis du ikke har funnet ut av det allerede, så har jeg fått et kart som er mulig å lese. Oppløsningsted II: Toget går langs vannet på rådhuskaia og løses opp rett nedenfor Skansen ved enden av Rådhusbrygge 1.
|
![]() |
|
|