Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nella Cordelia : A Birth story

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-10, 19:35   #1
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Nella Cordelia : A Birth story

Dette blogginnlegget må dere bare lese.. trist og vakkert

http://www.kellehampton.com/2010/01/...rth-story.html

Gammel 10-05-10, 19:44   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nella Cordelia : A Birth story

Jeg har fulgt med på henne i mange måneder. Hun skriver fint, og tar fantastiske bilder. Skal innrømme at jeg har mest interesse i bildene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 19:45   #3
Katie

Katie sin avatar

Katie er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg har fulgt med på henne i mange måneder. Hun skriver fint, og tar fantastiske bilder. Skal innrømme at jeg har mest interesse i bildene.

Bildene hennes er nydelige, jeg er enig i det

Gammel 10-05-10, 19:49   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hvordan hun beskriver første møte med Nella, og hvordan hun så at noe var anderledes men ingen turde å si noe er og fantastisk.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 19:52   #5
Katie

Katie sin avatar

Katie er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Hvordan hun beskriver første møte med Nella, og hvordan hun så at noe var anderledes men ingen turde å si noe er og fantastisk.

M-m.. jeg grein i bøtter og spann av setningen: "Love me. Love me. I'm not what you expected, but oh, please love me".

Gammel 10-05-10, 19:54   #6
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fulgt bloggen hennes siden hun fødte Nella, og hun skriver på en måte som rører ved meg. Hun skriver fengende og vakkert, og bildene er fantastiske.

Gammel 10-05-10, 21:33   #7
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Satt og tørka tårer her... Og mannen sitter i sofaen og skjønner ingenting, hehe.
Ho skriver så nydelig, så ærlig, så rett fra levra, og så levende...
GRUSOMT gripende... føles som om jeg var der...

Gammel 10-05-10, 19:50   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 19:53   #9
Gri

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Har også fulgt med i denne bloggen etter at Nella Cordelia vart født. Fødselshistoria er vakker, vond og nydeleg på ein gong.

Gammel 10-05-10, 19:56   #10
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Har også fulgt bloggen siden Nella ble født. Hun tar helt fantastiske bilder, selv om innleggene av og til kan bli litt veeeel i overkant av her oooser det familieidyll, hehe. Jentene er kjempeskjønne og hun skal ha for at hun er en superkreativ supermom

Gammel 10-05-10, 20:04   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 10-05-10, 20:16   #12
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg følger også denne bloggen, kjempefin! Noen ganger blir det litt mye love, idyll og pastellfarger, men jeg liker den likevel. Og hun tar flotte bilder.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 21:09   #13
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Gammel 10-05-10, 21:13   #14
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 10-05-10, 21:18   #15
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, dette kan ikke gravide damer lese!

Gammel 10-05-10, 21:28   #16
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er andre gangen jeg er inne i denne bloggen. Første gang leste jeg bare fødselshistorien, nå leste jeg litt mer rundt omkring. Jeg tror det blir med det. Selv om det er en gripende (fødsels)historie, må jeg bare innrømme at dette blir for svulstig for meg. En ting er at hun bruker store ord, men hun bruker fryktelig mange av dem også. Jeg orker rett og slett ikke å jobbe så mye for å komme inn til kjernen i det hun vil si.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.