|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Halstabletter - tips?De fleste halstabletter nå for tiden inneholder søtstoffer .. noe som magen min for tiden ikke er spesielt fornøyd med. Spiser jeg for mye, så får jeg ekstremt mye luft i magen og har x antall doturer..
![]() |
#2 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Halstabletter - tips?---
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Halstabletter - tips?
Nå vet ikke jeg heeeelt om Fribols Host/Hals inneholder søtningstoffer (evt om de er kunstige), men de er hvertfall supre
![]() |
#4 |
trøtt
|
![]() Sv: Halstabletter - tips?Ricola, de i små esker, er i hvert fall sukkerfrie, så ligg unna dem. Vet ikke hvordan det er med dem i poser...
![]() |
#5 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Halstabletter - tips?Fribols fra apotek er stappa fulle av aspartam og sukralose. Jeg tåler også svært lite kunstig søtstoff uten å bli vilt oppblåst i magen, men Fishermans Friend tåler jeg godt. Det kan kanskje ha en sammenheng med at de er så sterke at jeg ikke momser i meg hele pakka på en gang - slik jeg har en tendens til å gjøre når halstabletter smaker søtt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
:)
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Halstabletter - tips?...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Halstabletter - tips?Takk for tips.
![]() |
|
|