Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags vogner bør jeg ha?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-10, 18:54   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva slags vogner bør jeg ha?

Som en del her allerede vet så driver jeg en butikk med barneutstyr, har funnet ut hvilken vogner jeg må ha i butikken her, men nå har jeg også startet nettbutikk og da er det kanskje andre vogner som gjelder ? Her hvor vi bor så har de fleste 4 hjulinger, sjeldent det kommer noen i butikken som har en trehjuling. Men nå blir det jo kunder rundt om i hele landet så da hadde det vært fint å vite hva dere anbefaler å ta inn.
Merkene vi i dag har tilgang på er : Simo, Brio, Carena, TFK, Quinny, Maxi Cosi, Teutonia, Creeps og Basson. Og muligens også noen flere gjennom babycare.
Er det noen modeller innen disse merkene du vil anbefale meg å ta inn ? evn. i hva slags farge. Her så er ca 90 % av vognene jeg selger svarte, 5 % er brune og de resterende 5 % i andre farger.
Håper noen har forslag til meg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.