Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det muulig?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 20:14   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Er det muulig?

Det skulle liksom være foreldremøte i dag. Det var det ikke. Da må det være i morgen da

MissS er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 20:16   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Stressa?

Gammel 25-09-06, 20:22   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du var den eneste som møtte opp?

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 20:23   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 20:24   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Du som ikke kan skylde på ammetåka heller

Canisa er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 20:24   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det kan skje den beste.

Gammel 25-09-06, 20:24   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg elskar at andre enn meg gjer slike ting

Gammel 25-09-06, 20:25   #8
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stilte nå iallefall opp. Det er mer enn man kan se om de andre foreldrene

MissS er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 20:25   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har møtt opp på foreldre møte kl 18 ... som egentlig skulle starte kl 20 . Var bare vaskeren i bhg da *leeer*

Gammel 25-09-06, 20:26   #10
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg elskar at andre enn meg gjer slike ting

Jeg også.
Det er nesten like festlig som å treffe folk med sånn blå greier over skoene på butikken. Er dere forresten klar over hvor glatte sånne blå er?

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 20:30   #11
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Jeg har møtt opp på foreldre møte kl 18 ... som egentlig skulle starte kl 20 . Var bare vaskeren i bhg da *leeer*

Får bare ikke håpe det var kl 20 da

MissS er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 20:43   #12
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Du var den eneste som møtte opp?

Det har jeg gjort en gang, men det var på riktig dag. Det var ikke et aktivt år i barnehagen kan du si.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 20:45   #13
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det har jeg gjort en gang, men det var på riktig dag. Det var ikke et aktivt år i barnehagen kan du si.

Oi. Det hadde jeg ikke trodd var mulig.

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 20:54   #14
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Oi. Det hadde jeg ikke trodd var mulig.

Godt å høre at du også har vært vimsete

MissS er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 21:40   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også å være tidlig ute.

Og oppgaven som fadder til venners barn har jeg tatt alvorlig.
Mitt lille fadderbarn fyllte et år, gave ble kjøpt inn og vi møtte opp.
Var egentlig litt skuffet over at vi ikke hadde fått invitasjon, men, men.....

Vi kom en måned for tidlig.
Hun fyllte ett år 19 april, ikke 19 mars Men lykken var stor for fadderbarnet, hun fikk jo to gaver.

gullet er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 21:48   #16
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Er dere forresten klar over hvor glatte sånne blå er?

Å de er grusomt glatte. Jeg gikk ut med dem i snøen og jeg må ha sett ut som Bambi på isen. Det verste er at jeg kom ihvertfall 100 meter avgårde før jeg skjønte at det var fordi jeg hadde poser på bena.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 21:56   #17
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Det er nesten like festlig som å treffe folk med sånn blå greier over skoene på butikken. Er dere forresten klar over hvor glatte sånne blå er?

Jepp. Jeg kom meg til porten før det gikk uttafør Skikkelig glatte de svenskesokkene

MissS er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 00:02   #18
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

hihi- synes jeg ser deg

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jepp. Jeg kom meg til porten før det gikk uttafør Skikkelig glatte de svenskesokkene

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 00:25   #19
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er jo mulig at det var alle de andre, læreren inkludert, som var og glemte møtet.

Særlig sannsynlig er det ikke, men rarere ting har skjedd før

Gammel 28-09-06, 20:51   #20
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Å de er grusomt glatte. Jeg gikk ut med dem i snøen og jeg må ha sett ut som Bambi på isen. Det verste er at jeg kom ihvertfall 100 meter avgårde før jeg skjønte at det var fordi jeg hadde poser på bena.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.