Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

I.d. bareMinerals

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-10, 21:49   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I.d. bareMinerals

Hvilken produkter eksakt har du i denne serien og er du fornøyd?
Hva er "uunverlig"? (tenker på alt fra børster til makeup...)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 21:59   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I.d. bareMinerals

Jeg har foundationpudder, solpudder og en sånn børste.

Denne børsten bruker jeg til foundationpudderet:
http://bareescentuals.com/Full%20Cov..._BRUSHES_TOOLS

Så bruker jeg dette pudderet (foundation):
http://bareescentuals.com/bareMinera...SUB_FOUNDATION

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 21:59   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en Kabuki børste, en annen stor børste, et børstesett til øyesminke.

Jeg har 3 øyeskygger og eyeliner
1 leppestift
1 mascara
Foundation medium beige
Soft focus warmth
+ et sånn derre tynt pudder til å ha oppå.

Av disse bruker jeg nesten alt veldig mye. Det tynne pudderet er vel det jeg bruker minst. Det andre bruker jeg ofte.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 22:07   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare øyenskygger så langt, men de er desidert de beste jeg har hatt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 22:20   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Foresten: Noen som vet om bra nettbutikk fra utlandet? ( i.d er jo ganske dyrt her hjemme,- har jeg funnet ut.... så tror jeg må en nett-tur utenlands..men må unngå toll og tull selvf.)

Gammel 14-05-10, 22:23   #6
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler som oftest på ebay, men betaler moms og sånt.Jeg bestiller gjerne en del om gangen og da blir det ikke så ille med momsen heller.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 22:24   #7
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en sånn foundationstartpakke, bruker mest selve foundationen og den warmthsaken. Har også startsett med øyenskygge, også rouge i tillegg. Kjekt med startsett, synes jeg, så har man det man trenger av koster og slikt. Jeg bruker alle kostene fra det første startsettet, mens jeg ofte bruker øyenskygge fra andre produsenter lagt med andre koster.

Gammel 14-05-10, 22:39   #8
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har bare vanlig foundation og børste til den. Den eneste foundationen jeg har vært fornøyd med, faktisk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 01:17   #9
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Jeg har kakibubørsten og er veldig fornøyd med den.

Strawberrynet.com og prettyskin4less.com selger id sminke billig.
Prettyskin4less skriver ned verdien

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 10:46   #10
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

*abb*

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 12:09   #11
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bestilt fra Lovelula.com, det gikk fort og var ikke særlig dyrt, selv om jeg kom over momsgrensen. De siste gangene har jeg kjøpt andre typer mineralpudder fra MAC og Body Shop, funker jommen fint det også. Har et slags solpudder fra I.d. fortsatt som jeg ikke bruker så ofte, det er fint, men er fort gjort å ta litt for mye av det, og sånt har jeg ikke tid til å redde om morgenen.

ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 14:44   #12
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg har foundation, 2 stk kakubibørste, ansiktsprimer, eyelid primer (den beste investeringen jeg har gjort, holder på øyeskyggen dagen lang!) og øyeskyggekoster.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 16:15   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har øyesettet og et startsett med foundation, div koster og sånn. Og noen ekstra øyeskygger. Er veldig fornøyd. Bruker ikke mineralpudderet, men resten bruker jeg.

Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 16:53   #14
Albertine
Passiv

Standard

Hva er det jeg ikke har, mon tro? Jeg har to nyanser i foundation (som jeg legger på med en stor kabuki), warmth og et pudder som fikserer sminken (begge har egen børste). Så har jeg rouge, masse forskjellige øyenskygger med dertilhørende børster og noe som heter gold gossamer. Aldri brukt det. I tillegg har jeg en primer som jevner ut og fyller rynker pluss en sjampo til børstene. Og lipgloss. Og en ubrukelig mascara.

Til daglig bruker jeg bare litt øyenskygge, men ved full krigsmaling så bruker jeg faktisk alt. Og det blir skikkelig bra, altså.

Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 22:08   #15
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Bruker foundation, rouge, warmth og veil, samt øyenskygger. Bruker en Buki brush til foundation, vanlig stor børste til warmth og veil (har to stk., en til hver), tapered blush tror jeg, til rouge, concealerbørste (bruker foundation som concealer med den børsten). Er fornøyd.

Hvis du bestiller fra www.feelunique.com så behøver du ikke å betale frakt, dvs at du kan bestille flere pakker med verdi under 200 kr uten å betale noe ekstra.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli

Sist redigert av sindrome : 20-05-10 kl 14:52.
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 23:01   #16
Albertine
Passiv

Standard

Concealerbørsten glemte jeg! Den er genial!

Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 23:02   #17
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har foundation med den lille, lubne kosten. Det er uunnværlig for meg. I tillegg har eg solpudder, øyenskyggar og eyelinerbørste. Den børsten har eg aldri fått teken på. Øyenskyggane er supre, men ikkje uunnværlige.

Gammel 23-05-10, 11:12   #18
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Oppsummering:
Så da blir det iallefall fundation og kabuki-børste på meg...

Gammel 23-05-10, 11:36   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ta med solpudder og kost til den også du. Og kosten til dekking av ting.

Egentlig er vel startsettet for foundation ganske glimrende.

Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 19:31   #20
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg bruke samme kost til foundation og solpudder, er ikkje det heilt optimalt det?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.