|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() I.d. bareMineralsHvilken produkter eksakt har du i denne serien og er du fornøyd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: I.d. bareMineralsJeg har foundationpudder, solpudder og en sånn børste.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: I.d. bareMineralsJeg har en Kabuki børste, en annen stor børste, et børstesett til øyesminke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: I.d. bareMineralsForesten: Noen som vet om bra nettbutikk fra utlandet? ( i.d er jo ganske dyrt her hjemme,- har jeg funnet ut.... så tror jeg må en nett-tur utenlands..men må unngå toll og tull selvf.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: I.d. bareMineralsJeg har en sånn foundationstartpakke, bruker mest selve foundationen og den warmthsaken. Har også startsett med øyenskygge, også rouge i tillegg. Kjekt med startsett, synes jeg, så har man det man trenger av koster og slikt. Jeg bruker alle kostene fra det første startsettet, mens jeg ofte bruker øyenskygge fra andre produsenter lagt med andre koster.
![]() |
![]() |
#8 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I.d. bareMineralsHar bare vanlig foundation og børste til den. Den eneste foundationen jeg har vært fornøyd med, faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: I.d. bareMineralsJeg har kakibubørsten og er veldig fornøyd med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: I.d. bareMinerals*abb* |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: I.d. bareMineralsJeg har bestilt fra Lovelula.com, det gikk fort og var ikke særlig dyrt, selv om jeg kom over momsgrensen. De siste gangene har jeg kjøpt andre typer mineralpudder fra MAC og Body Shop, funker jommen fint det også. Har et slags solpudder fra I.d. fortsatt som jeg ikke bruker så ofte, det er fint, men er fort gjort å ta litt for mye av det, og sånt har jeg ikke tid til å redde om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I.d. bareMineralsJeg har foundation, 2 stk kakubibørste, ansiktsprimer, eyelid primer (den beste investeringen jeg har gjort, holder på øyeskyggen dagen lang!) og øyeskyggekoster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: I.d. bareMineralsJeg har øyesettet og et startsett med foundation, div koster og sånn. Og noen ekstra øyeskygger. Er veldig fornøyd. Bruker ikke mineralpudderet, men resten bruker jeg. |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: I.d. bareMineralsHva er det jeg ikke har, mon tro? |
![]() |
![]() |
#15 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: I.d. bareMineralsBruker foundation, rouge, warmth og veil, samt øyenskygger. Bruker en Buki brush til foundation, vanlig stor børste til warmth og veil (har to stk., en til hver), tapered blush tror jeg, til rouge, concealerbørste (bruker foundation som concealer med den børsten). Er fornøyd.
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08 "Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli Sist redigert av sindrome : 20-05-10 kl 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: I.d. bareMineralsConcealerbørsten glemte jeg! Den er genial! |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: I.d. bareMineralsEg har foundation med den lille, lubne kosten. Det er uunnværlig for meg. I tillegg har eg solpudder, øyenskyggar og eyelinerbørste. Den børsten har eg aldri fått teken på. Øyenskyggane er supre, men ikkje uunnværlige.
![]() |
![]() |
#18 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: I.d. bareMineralsOppsummering: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: I.d. bareMineralsTa med solpudder og kost til den også du. Og kosten til dekking av ting. |
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: I.d. bareMineralsEg bruke samme kost til foundation og solpudder, er ikkje det heilt optimalt det?
![]() |
![]() |
|
|