Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gjengs pris hos frisøren?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-10, 23:05   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gjengs pris hos frisøren?

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg var hos frisøren i dag og betalte det meste jeg noen sinne har betalt ...samme frisør, så jeg fikk helt hakeslepp må jeg innrømme. Jeg pleier alltid å klippe meg, og så farge/stripe håret. I dag tok jeg brynene også, men på kvitteringen ser jeg at hun ikke har tatt betalt for det. Det meste jeg har betalt tidligere er vel enn 1 600,-, men det har inkludert et hårpleieprodukt, børste eller annet. I dag måtte jeg ut med 1 895,- hvorav 575,- var selve klippen av halvlangt hår, 595,- var minicolor og 725,- foliestripe halvlangt hår ...og jeg kjøpte altså ikke med meg noe ekstra.

Har hørt at frisørprisene gjengs har gått opp, i allefall her i byen, men jeg trodde ikke det var helt for galt, og stiger prisene mer nå så tror jeg at jeg må finne på noe annet, for dette har ikke jeg råd til med nødvendige mellomrom altså!

Så, hva betaler dere damer gjennomsnittlig når dere er hos frisøren og for hva?

Nysgjerrig på hva som faktisk kan anses som dyrt og ikke ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.