|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva har man under bunaden når det er meldt 4 grader på 17. mai?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har man under bunaden når det er meldt 4 grader på 17. mai?Det er jo egentlig tjukke strømper som er det rette til bunad. Du kan gå med snøresko/støvler også. Ta ulltrøye under f.eks |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva har man under bunaden når det er meldt 4 grader på 17. mai?Jeg bryr meg så lite om hva som er "fy" at jeg tar en devold ulltrøye i grønt/sort.
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har man under bunaden når det er meldt 4 grader på 17. mai?Les en annen værmelding. Det er allerede 9 grader her. Jeg har langermet ulltrøye med har ikke tatt den på, det får holde med bunadscapen.
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva har man under bunaden når det er meldt 4 grader på 17. mai?Jeg ønsker meg cape til bunaden.
![]() |
![]() |
#8 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har man under bunaden når det er meldt 4 grader på 17. mai?Tja si det.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har man under bunaden når det er meldt 4 grader på 17. mai?De tuller fælt med været nå, synes jeg. Det var meldt åtte grader og regn i dag, men det er allerede tolv grader og strålende sol. Makes me wonder, skal jeg trumpe ullundertøy på ungene og heller droppe jakke? |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har man under bunaden når det er meldt 4 grader på 17. mai?Jeg bruker ull på meg og barnen. Skla ikke fryse på 17. mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har man under bunaden når det er meldt 4 grader på 17. mai?Jeg har naturfarget ullundertøy som jeg tar på meg under bunaden om det er kaldt i været. Anbefales til neste år |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva har man under bunaden når det er meldt 4 grader på 17. mai?Eg har cape, men skal likevel gå til innkjøp av langarma, tynn, trang og naturfarga ullunderskjorte. Det var bitande kaldt i dag, sjølv med cape.
![]() |
|
|