|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() 17. mai-vegrerens drømmefeiringEr det bare meg? Som syns 17.mai er en oppskrytt dag med pes og jag og altfor mye mennesker samlet på ett sted? |
![]() |
![]() |
#3 |
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringKJEMPEMISUNNELIG!!!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringHøres veldig bra ut! Jeg har ikke opplevd 17. mai med barn enda, og ser frem til det. Enn så lenge synes jeg også det kan være riktig så fint å slappe av og kose seg hjemme, så det skal vi også i dag. Ja, sånn i tillegg til at jeg skal sprengskrive oppgave, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringHeldige du. Jeg syns 17. mai er en oppskrytt og fæl dag.
![]() |
#8 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiring
Formen er langt fra bra dessverre. Får heller ikke på meg en eneste ytterjakke, så å gå ut av huset er uaktuelt før det i allefall blir litt varmere.
![]() |
#9 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringHørtes herlig ut.
![]() |
#10 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiring17. mai ble mye bedre for min del når de flyttet tiden for å gå i tog til 11.45.
![]() |
#11 |
Kakemonster
|
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringKos deg med feiringen!
![]() |
#12 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringDet hørtes egentlig veldig deilig ut, kos deg!
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringDet hørtes ut som en drømmefeiring. Jeg er ikke så veldig glad i alt dette 17.maistyret, men det er nå greit nok, og i år er jo været bra og det gjør det lettere. Men når ungene er store så blir det nok en feiring som din(eller dersom faren har dem på 17.mai
![]() |
#14 |
...we have cookies
|
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringDu er ikke alene. Her i huset er Stesønn hos sin mor og feirer dagen - og siden jeg er reservevoksen er det ikke påkrevd at jeg skal være noe sted for å gjøre noe som helst. Jeg er så fornøyd med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringJeg er ikke noe glad i 17.mai jeg heller. Favorittstedet mitt den dagen er hytta, men med barn så er det liksom påkrevd å delta i noen festligheter. De siste årene har jeg av en eller annen grunn hatt migrene eller vært syk på andre måter på 17. mai. I år er vi i utlandet og har minimalt med 17.mai-opplegg siden det er vanlig skole/arbeidsdag. Og likevel har jeg hodepine i dag også. Lurer på hva det er for noe merkelig psykosomatisk greie. Allergisk mot nasjonaldagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringHøres egentlig veldig perfekt ut!
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringVi følger nesten ditt eksempel i år. Mest fordi ungene våre er så små at de ikke er HELt med på konseptet 17.mai ennå...Så vi gikk halve toget - så slo vi alle fast at det var innmari mye regn og mest koslig å være hjemme - så nå sitter gutta og ser på film, mens jeg steker vafler og lager kakao...En riktig så fin 17.mai for oss i år.
![]() |
#18 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiring
Helt enig. Derfor etter barnetoget er ferdig. Feirer vi hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringKjenner jeg er veeeldig misunnelig på deg.
![]() |
#20 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiringHadde så absolutt gjort som deg hvis jeg hadde samme forutsetninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|