|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Come what may...
|
![]() En annerledesgave til 8-åring (Kjølebag)Jeg har en tantebarn. Hun er hjertebarn. Hun må ha sine dagligmedisiner hver dag, mange ganger til dagen. Hun hr en liten kjølebag da. En kjedelig blå vanlig liten kjølebag med sine medisiner i når hun er borte i fra huset. Sist redigert av Azi : 18-05-10 kl 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En annerledesgave til 8-åring. (Kjølebag)Er denne for sukkersøt? Den er kanskje for stor også...men den er så søt at jeg bare må legge inn likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: En annerledesgave til 8-åring. (Kjølebag)Hva med denne, fra Rice?
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: En annerledesgave til 8-åring. (Kjølebag)De har visst en som er mindre også, Rug!
![]() |
#5 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En annerledesgave til 8-åring. (Kjølebag)Ja, jeg så det etterpå, for jeg lette etter den Rice-bagen du la ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Come what may...
|
![]() Sv: En annerledesgave til 8-åring. (Kjølebag)
Nå har jeg sett på målene på alle. Må si jeg ble i hundre når jeg så målene på denne. Selvom det ser voksent, så er den liten og søt med blomster og noe rosa. En vanlig 8 åring ville nok klødd seg i hodet av å få noe slikt. Men jeg tror kanskje min 8 åring villle blitt glad for å ha en medisinbag som ikke er trist og kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vaklende
|
![]() Sv: En annerledesgave til 8-åring. (Kjølebag)De har noen små og søte her også: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En annerledesgave til 8-åring (Kjølebag)Kjølebag vet jeg minimalt om, men jeg ble usansynlig rørt om å lese artikkelen. For en historie og for en fantastisk nydelig liten tøff jente.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: En annerledesgave til 8-åring (Kjølebag)Hva med sånn matpakkekjølebag?
![]() |
#13 |
Vaklende
|
![]() Sv: En annerledesgave til 8-åring (Kjølebag)
Det er angitt lengde, bredde og vidde i tommer, så det blir ca 25 cm x 16,5 x 13 cm. Hvis du lurer på målene kan du bare hente opp google.com og skrive for eksempel "6,5 tommer til centimeter" så regner den om for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En annerledesgave til 8-åring (Kjølebag)På reusablebags har de bl.a.: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Come what may...
|
![]() Sv: En annerledesgave til 8-åring (Kjølebag)
Ja det var flere der. Tusen takk, nå er det bare å klare å bestemme seg for hvilket. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|