|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor lenge holder vaffelrøre?Laget opp Toros vaffelrøre til |17 mai (mikset sammen kvelden den 16.), men har ikke fått stekt dem. Holder den enda? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge holder vaffelrøre?Tre dagar etterpå hadde eg brukt den ja. Litt meir usikker på den 4. dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge holder vaffelrøre?Evighetlang holdbarhet på pannekakerøre; Min ekssvigerfar (om man kan kalle ungdommens kjærestes far for det da...) brukte opp igjen pannekakerøra en uke etter at den var laget. Og ble det igjen rester av den stod jammen den til uka etter igjen også. Trenger jeg å si at jeg tok over pannekakelagingen når jeg var der?
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor lenge holder vaffelrøre?Kan ikke se noen grunn til at den ikke skulle holde seg like lenge som melken den er laget av?
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
Hvor: Norway
![]() |
![]() Sv: Hvor lenge holder vaffelrøre?Enig med Zoe |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: -
![]() |
![]() Sv: Hvor lenge holder vaffelrøre?Frys den og den holder til strømmen går...
![]() |
|
|