|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Smale guttebukserNoen som har sett det i det siste? Åtteåringen er veldig smal, og selv bukser med regulerbart strikken kan bli for vide. Han ønsker seg sånne som er smale i bena og hele veien, gjerne grønne som han i Donkeyboy har. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Smale guttebukserKapahl og H&M hadde utrolig mange smale jeans modeller. Slim fit tror jeg de kaller det. Hadde problemer med å finne bukse til min som slett ikke kan bruke de modellene. Men om de er smale nok til din, det vet jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Smale guttebukser8-åringen har slimfit fra P.O.P og HM. Det er ikke alltid de holder opp nei, selv med stikken på det strammeste, men smalere bukser finner jeg ikke. 25 kg fordelt på 140 cm er smalt.
|
|
|
#4 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smale guttebukserSlimfit fra kappahl, er slim i beina, men det er plass til mange av min gutt i livet, så vi er like langt der...... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Smale guttebukserJeg kjøper slimfit 122/128 på Name-it og Zara. Ellers har jeg også kjøpt på PoP, men slimfit der er ikke skikkelig slimfit. Noen venner med tilsvarende smal sønn som går på barneskolen får tak i slimfitbukser som passer på LaRedoute.
|
|
|
#8 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Smale guttebukserLindex sine Slimfit er smalere enn H&M sine er min erfaring.
|
|
|
#10 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Smale guttebukserJeg har i hvert fall en Molobukse i str 140, det kan hende at noen av Exitbuksene ligger et lurt sted også(de er mindre). Jeg MÅ rydde i klærne i kjelleren i helgen.
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Smale guttebukserPå jenteavdelingen på P.O.P har de rimelig tighte bukser, både røde, grønne, blå, rosa osv. De er ikke typisk jentete og det er ikke noe ved det som skulle tilsi at det er "jentebukse". |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Smale guttebukserLindex og P.O.P
|
|
|
|
#15 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smale guttebukserVi har slimfit fra lindex, den er smal i livet også. Usikker på om de har den nå, da den ble kjøpt til skolestart. |
|
|
|
![]() |
|
|