|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva er det med holdbarheten på utenlandsk jordbær?Jeg synes ofte norsk jordbær blir så fort dårlig, både da jeg hadde egne jordbær i hagen og de som er kjøpt. Det er jo om å gjøre å få de spist med en gang. Ofte må jo halve kurven kastes selv om de skal være nyplukket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det med holdbarheten på utenlandsk jordbær?Jeg kan ikke svare deg, men jeg har tenkt på det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
superbruker
|
![]() Sv: Hva er det med holdbarheten på utenlandsk jordbær?Jeg opplever det motsatte. Jeg syns at de utenlandske bærene er preget av mye mugg og dårlige bær. Kaster minst halvparten av det som er i kurven.
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hva er det med holdbarheten på utenlandsk jordbær?Det er helt forskjellige jordbærtyper, dyrket frem med ganske så forskjellig egenskaper som mål. Utenlandske bærtyper er fremdyrket med hovedfokus på holdbarhet og utseende, i tillegg til at det virker som om de sorterer nøyere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det med holdbarheten på utenlandsk jordbær?Tusen takk Torsk. Det var interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|