|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Tips og gode råd til sydentur med små barnVi reiser på til syden om et par uker og det er første gang vi reiser med både storebror 2,5 år og lillesøs 15 mnd. Vi skal bo på Vingresort med all inclusive og har leilighet med barneseng og annet utstyr. Vi blir skysset med buss til og fra flyplassen der nede.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips og gode råd til sydentur med små barnBeeén ville jeg tatt med. Om dere har terasse ved siden av hverandre så kan dere jo ha dørene åpne å høre etter, men babycall er jo kjekt å ha. Men jeg hadde nok ikke gått ut av min leilighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Tips og gode råd til sydentur med små barnPå de wingsentrene jeg har vært på har det vært veldig OK barnebuffer. (Jeg har ikke vært der med mine barn, men reist med yngre søsken)
![]() |
![]() |
#4 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips og gode råd til sydentur med små barnVi reiste med våre på 5 år og 3 år og 16 mnd. Vi satt helt foran i flyet med god benplass/lekeplass
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips og gode råd til sydentur med små barnEr det Sunwing dere skal bo på? Der vil barna garantert like maten, og i butikken på hotellet så får man kjøpt smøre-ost og andre typiske norske produkter.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tips og gode råd til sydentur med små barnJeg er erfaring med å reise med små barn. Skal dere på sunwing resort kommer ikke maten til å være noe problem. De har barnebuffet med mat ungene kjenner hjemmefra. Vil du at de skal spise fettfattig og økologisk er den feil, men det er vel ikke så farlig de ukene.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips og gode råd til sydentur med små barnTa med vogn og mei tai (supert på flyplassen). Trillene du får er ikke av de beste... Er det happy baby leilighet? De er i såfall super med inngjerdet terrasse og masse utstyr.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips og gode råd til sydentur med små barnVi forhåndsbestiller alltid plasser på flyet. Når gutta var veldig små valgte vi alltid sete helt foran eller andre steder der man ikke har sete foran seg. Da har de litt plass å leke på foran bena våre. Ellers har vi hatt med oss en pakke med bleier når vi har hatt bleiebarn. Da har vi til vi finner en butikk med de bleiene vi vil ha. Vi har alltid hatt med oss egen vogn. Ellers har vi med oss diverse greier som stikkpiller og annet. Ellers pakker vi som normalt til varmt vær. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|