Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag er jeg musikksjef!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-10, 12:24   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er jeg musikksjef!

Det er min dag i dag 32 år og mer ustabil/rotete enn noen gang, men hey! regelen sier at den som har bursdag bestemmer musikken. Så da sier jeg ifra med en gang om at alle må høre minst 3 sanger av Tre Små Kinesere, 2 Depeche-sanger 4 sanger fra 60-tallet og Lucky Day med Sasha.

Det er en ordre.

(Og hvis jeg virkelig skullle vært sjef ville jeg sagt at dere må høre på de sangene hele dagen. )

Gammel 29-05-10, 12:30   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I dag er jeg musikksjef!

Øl!

Gratulerer med dagen.

Gammel 29-05-10, 12:34   #3
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med dagen!

Gammel 29-05-10, 12:34   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Øl!

Gratulerer med dagen.

:rusler over til kjøleskapet:

Mauser.

Gammel 29-05-10, 12:50   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med dagen!

Jeg begynner med klassebildet jeg da. :-)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 12:54   #6
Frantzen
Passiv

Standard

Gratulerer med dagen!

Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 12:55   #7
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med dagen.

Gammel 29-05-10, 12:57   #8
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen!

Gammel 29-05-10, 13:02   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Takker

Jeg kan jo legge ut forslag til spilliste, sånn for dem som ikke helt av seg selv kommer på hva de skal høre:

Tre små Kinesere:
Jentetanke
Ingen blir igjen
Agnar Mykle
(Og klassebildet er jo et sikkerstikk som alle liker)

Depeche Mode:
Freelove
Hole to feed
(Og jeg kan selvsagt anbefale minst hundre sanger til, men siden jeg sa 2, så blir det sånn)

60-tallet:
The Box top: The Letter
Marvin Gaye: I heard it through the grapevine
Herman's Hermits: No milk today
Sandie Shaw: Puppet on a string

Sasha med Lucky day sier seg litt selv.

Gammel 29-05-10, 13:03   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg liker å være musikksjef.

Også mangler jeg litt bursdags-schwung, så det er egentlig det jeg forsøker å arbeide opp her.

Gammel 29-05-10, 13:06   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjære musikksjef.

Er det lov å høre én sang 9 ganger, f.eks. "I heard it through the grapevine"?

Hilsen Liker-ikke-de-andre-så-godt

Gammel 29-05-10, 13:07   #12
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer så mye med dagen, kjæreste bæret!

Jeg lover at jeg skal lage en "kirsebærliste" på Spotify litt senere, så skal jeg høre på den og ta meg ei øl!

Gammel 29-05-10, 13:10   #13
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med dagen!

Gammel 29-05-10, 13:11   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Kjære musikksjef.

Er det lov å høre én sang 9 ganger, f.eks. "I heard it through the grapevine"?

Hilsen Liker-ikke-de-andre-så-godt

Egentlig er det sånt man MÅ høre "I heard it through the grapevine" 9 ganger. Minst.

Men husk at jeg egentlig syns dere skal tenke selv og plukke ut deres egne sanger fra de forskjellige kategoriene. :barneskolelærerstemme: Mine sanger var bare et forslag ut ifra hva som står på repeat hos meg for tiden.

Gammel 29-05-10, 13:12   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg overlever alle de sangene kjenner jeg!

Grattis med dagen snuppa!

Akkurat nå hadde jeg virkelig hatt behov for musikk, øl og skravel.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 13:13   #16
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer så mye med dagen.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 13:16   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen du nydelige bær!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 13:17   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ny avatar?!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 13:19   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ny avatar?!

Ikke nå. Men den kan lagres til senere. Fine, fine kirsebærbildet. Når den passer bedre.

Gammel 29-05-10, 13:20   #20
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Oj! Den var fiiin!

Gratla med dagen, søte PrikkeSjefen.

:ignorerer musikk-kravene:

Sist redigert av Strutsen : 29-05-10 kl 16:43. Årsak: glemte en bindestrek...:rødmer:
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.