Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ærlig selger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-10, 12:56   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Ærlig selger

Syns denne annonsen var så herlig ærlig at jeg måtte dele den med dere.
Det er lov er det ikke?

Fikk lyst på hunden til tross for dens "feil og mangler" jeg.
Men innser at våre firbente venner allerede innehar en god del av denne hundens "gode" egenskaper.

"Japansk vindusbjeffer"

http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=22547727

Gammel 29-05-10, 12:59   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ærlig selger.

Sitat:

Han har en upraktisk farge og ser ut som en skitten oppvask-tue etter en tur i trøndervær.

Gammel 29-05-10, 12:59   #3
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Hehehe, festlig den der, men jeg kjenner ikke at jeg får lyst på, nei. =p

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 13:01   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Hehehe, festlig den der, men jeg kjenner ikke at jeg får lyst på, nei. =p

Ikke?
Så du det bildet eller?
Så uskyldig liten rakker!

Gammel 29-05-10, 13:11   #5
Solblomst
Passiv

Standard

Nommen, stakkars liten.

Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 13:12   #6
Frantzen
Passiv

Standard

Nå vet ikke jeg hva 2 års gamle rasehunder med utstillingsfeil selges for, men prisen forekommer meg litt stiv altså, etter den beskrivelsen der.

Ellers tror jeg det er enkeltpenkelt å forelske seg i denne, da.

Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 13:13   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 13:15   #8
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

/

Gammel 29-05-10, 13:18   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Skjønn, både hund og eier!

Gammel 29-05-10, 13:18   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Noe for deg?

Gammel 29-05-10, 13:31   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ærlig selger

Fin måte å skrive en annonse på og greit å få frem alle "manglene" i annonsen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:15   #12
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Skjønn, både hund og eier!

Søt hund og morsom annonse, men eieren fikk jeg lyst til å filleriste, dersom det stemmer at han ikke har oppdratt hunden bedre enn dette.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:19   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Artig annonse, men for en pris.

Gammel 29-05-10, 14:21   #14
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Nå vet ikke jeg hva 2 års gamle rasehunder med utstillingsfeil selges for, men prisen forekommer meg litt stiv altså, etter den beskrivelsen der.

Ja, det er jeg enig i! Bortsett fra det synes jeg det er forfriskende med en så ærlig selger

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:21   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke slemt og uansvarlig å oppdra en hund så dårlig? Hvis beskrivelsen stemmer, altså?

Gammel 29-05-10, 14:23   #16
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tipper det er en kennel som har fått en av hundene sine i retur eller noe, slik kan skje i det miljøet nemlig. Så ikke slakt selgeren med en gang.
Ellers tror jeg det der egentlig er en ganske standardoppførsel som ligger i genene, har selv hatt to japanske gneldrebikkjer som oppførte seg temmelig likt.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:25   #17
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det ikke slemt og uansvarlig å oppdra en hund så dårlig? Hvis beskrivelsen stemmer, altså?

Jo. Det eneste ansvaret han viser er å la noen andre overta før hunden blir enda mer ødelagt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 16:37   #18
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg gjorde meg de samme tankene.
Kall meg gjerne humorløs, men jeg har sett såpass mange morsom selger-annonser der feil og mangler påpekes og blåses opp at jeg ikke synes det er så skrekkelig morsomt mer. Og når det er et lite dyr, så synes jeg det er trist også. Jeg tror selger, uavhengig av om han er eier eller ei, hadde hatt mer å tjene på ved å framstå som seriøs heller enn fjollete. Særlig når det handler om noe så alvorlig som å overta en hund som sannsynligvis ikke har fått adekvat oppdragelse. Men meg om det.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 16:46   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den der var ikke mye pen.

Stakkars liten hund. Jeg får håpe den kommer til noen som faktisk skjønner seg på hunder som kan sosialisere den og oppdra den til noe man kan ha i hus.

Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 17:01   #20
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mjau: Det var forresten ikke meningen eller hensikten å være sur til deg, altså. Helt greit at du deler og helt greit at du liker annonsen.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.