|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?Ønsker finne på noe alene med størstejenta på 12 år i sommerferien (juli). Har 2 netter/ 3 dager og skal være ok reisetid fra Oslo og selvfølgelig gjerne til en ok pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?London, Paris, København, Amsterdam |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?Stockholm ja. Der er fint. Er det noe å gjøre der med en 12-åring? Men finner jeg ok hotel til bra pris der midt i juli..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?Ja, om dere er åpen for å bo litt utenom og ta bane inn til byen så. Vi har leid oss leilighet hos Stayat.eu - (tror det var kista) - kurrant pris der iallefall.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?Vi kan godt bo litt utenom. Hun har lyst på shopping, gå på museum, finne en fin park hvis det er bra vær og spise mye is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?I stockholm er det en diger "park" som heter waldemarsudde. Nydelig. For en jente på 12 vil sikkert tur innom slottet være fint også?
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?Hva med Røros da?
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?
Jada,på Røros kan man risikere både for kaldt, og for varmt, syklet Jenterittet i begynnelsen av juni i fjor, da hadde vi sol, regn og snø, alt i løpet av rittet.
![]() |
#11 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?Jeg skal på tur med min 12-åring i løpet av året, vi skal til London. Rekker litt shopping, London Eye, en musical, Madam T. og å spise godt. Billige flybilletter ihvertfall (men dyrt å bo bra). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?Hvis det er shopping som gjelder, hadde jeg dratt til London. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I mål
|
![]() Sv: Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?Jeg tror jeg hadde gått for København. Deilig by, ikke altfor langt unna. Jeg ville bodd sentralt. Når man bare er 2 stk, kan man greit finne en eller annen god deal. Forsøk å søke litt her og der, se om du kan gjøre noen early-kupp eller noe slikt. Jeg synes i alle fall noe av sjarmen med jentetur er at man kan stikke innom rommet med litt av shoppingen, gå rett ut i byen etc uten å måtte pese masse med logistikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Jentetur med 12-åring, 2 netter. Hvor?
Nei, det går fint å være 3 dager i Paris |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|