|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Mens vi venter på Bridget Jones på TV3...Jeg har Bridget Jones-boks, så jeg vet ikke hvorfor jeg sitter her og venter allikevel. Man bør egentlig aldri se på film på TV3, for det er altfor mange reklamepauser.
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Mens vi venter på Bridget Jones på TV3...Harryhandel på Svinesund er skremmende. Jeg har jo nesten bodd der ..... svensk kjæreste i tenårene ..... ja, fra Svinesund.
![]() |
![]() |
#5 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Mens vi venter på Bridget Jones på TV3...Her er vi så antikke at vi ikke har pvr-boks. Får trene i reklamepausene jeg da.
![]() |
#6 |
snur
|
![]() Sv: Mens vi venter på Bridget Jones på TV3...Hun mora er jo klin gærn. Sjokoladekake med falukorv og kjøttboller, og hun SPISTE det. Når hun satte på plata til sønnen (som jeg forøvrig aldri kommer til å kjøpe for å si det pent) så satt hun å pratet og hoiet hele sangen så hun ikke hørte noe. Sosialpronografi på sitt værste.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Mens vi venter på Bridget Jones på TV3...
![]() |
![]() |
#9 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også. Jeg orker ikke Bridget Jones, det er for pinlig.
![]() |
#10 |
nju nja njo
|
Jeg vet jo ikke om annet.
![]() |
|
|