|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Originala
|
![]() Hva og hvor nordvest for København?Om ikke så lenge drar vi på sykkelferie i København-området. Vi ser for oss området nord og vest for Købenavn. Vi har totalt en uke der nede, men ønsker å ha et par netter i byen. Og så sykler 7-åringen selv, så vi kommer oss ikke over så veldig lange avstander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hva og hvor nordvest for København?Bellahøj Camping bodde søsteren min på når hun syklet til København. Det ligger sentralt, bare 4-5 km nord for det innerste sentrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Originala
|
![]() Sv: Hva og hvor nordvest for København?Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva og hvor nordvest for København?Jeg var flere somre i Tisvildeleje som barn, og husker det som veldig fine ferier.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva og hvor nordvest for København?[quote=MinaX;2273815]Jeg har vært i Humlebæk en gang og der var det koselig. Et fint (og kjent) kunstmuseum var det der også.[/QUOTE]
![]() |
#11 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva og hvor nordvest for København?Hornbæk er også veldig sjarmerende hvis dere tar turen til nordkysten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|