Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Mjau!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-10, 15:39   #1
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Mjau!

(Jeg finner ikke noe forum hvor man kan gi tilbakemeldinger på folk, så jeg legger det bare her )

Gjett hva jeg fikk i dag?

Alt passet perfekt (til og med buksen som jeg var litt i tvil om), og klærne var kjempeflotte! Og tusen takk for overraskelsen, har faktisk lett etter det her oppe og ikke funnet. Passet perfekt siden jeg skal i selskap neste helg!

Jeg er ikke blant de som handler mest på nett, men når ting går så greit og kjapt med så flott resultat som dette, frister det absolutt til gjentakelse!

Takk for en trivelig handel!

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 22:39   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mjau!

Åh, så koselig å bli skrytt slik opp i skyene da.

Så bra at alt passet

jeg syns også det er veldig greit å handle her inne ja.

Kos deg med klærne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.