Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Trenger middagstips

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-10, 20:27   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Smil

Trenger middagstips

Jeg sliter veldig med å klare å planlegge middager. Problemet bunner i at jeg ikke har så godt forhold til mat og får helt sperre. Ikke er jeg noe glad i å lage mat heller. Mannen er lei av å finne på ting til middag, og jeg vet aldri hva jeg skal finne på når han spør.

Jeg er ute etter ENKLE og KJAPPE middager. De kan selvfølgelig være sunne og . Jeg prøver å spise så lavkarbo som mulig, men det er ikke noe krav.

Kan noen komme med noen gode forslag?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.