|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)http://www.wftv.com/news/6253589/detail.html
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)Gaaaad
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)Snakk om å være uheldig.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)Hvordan i all verden er det der mulig da.
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)Så ille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)Herregud for en tragedie, og herregud for en skandaløs holdning fra sykehusets side. Rasshull!
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Trønder
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)Sjokkerende
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)Jeg synes virkelig at det er utrolig at hun ikke har fått ordentlig informasjon, det er ingen unnskyldning for det.
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)IIIIIIK, enda syntes jeg hun tok det pent..." jeg vil bare vite hvorfor jeg"....Hadde det vært meg skulle hoder fått rulle
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
Jeg antar at du mener om du hadde blitt amputert på dette grunnlaget så hadde hoder fått rulle? Vet du, da bør du faktisk informere pårørende nøye om at dersom du havner i en liknende situasjon så vil du heller dø enn å bli amputert. Du bør også skrive et livstestamente på dette.
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)Denne personen hadde pårørende med rett til å få informasjon og fatte avgjørelser. Fatter ikke hva du tenker på, esme.
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
Du tenker på svaret mitt til Davina her?
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 01-02-07 kl 23:22. Årsak: Skrivefeil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)Jeg vet om ei her i Norge som døde rett etter fødselen pga kjøttetende bakterier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)Å herregud,så grusomt |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: På sykehus for å føde, kom hjem uten armer og bein (wftv.com)Åh, så glad jeg er for at jeg bor i et land der man har fullt innsyn i egen journal og ikke praktiserer en slik ellevill saksøkningspraksis. Stakkars, stakkars dame. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|