|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Slå i hjæl noen timer i Praha?Ei kollega vurderer å mellomlande i Praha, og får da 9 timer (fra ankomst til neste avgang) der. Hva kan hun finne på? Er det langt inn til byen?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Slå i hjæl noen timer i Praha?Ingen som har vært i Praha og har noen nyttige tips?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På Kongens berg
![]() |
![]() Sv: Slå i hjæl noen timer i Praha?Husker ikke helt hvor lang tid det tok til sentrum fra flyplassen, men jeg vil tro maks. en halv time. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Slå i hjæl noen timer i Praha?Tusen takk for tips! Da har jeg en idé til min kollega.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Slå i hjæl noen timer i Praha?Praha er fantastisk ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Slå i hjæl noen timer i Praha?Anbefaler å bare ta en taxi jeg, er jo ikke dyrt egentlig! Kommer man frem kjapt og enkelt
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Slå i hjæl noen timer i Praha?
![]() |
#8 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Slå i hjæl noen timer i Praha?Takk for tips!
![]() |
![]() |
![]() |
|
|