|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Alicante i sept/okt ?Noen som har erfaring fra område Alicante/Costa blanca nord så sent som i månedsskifte sept/okt. Noenlunde værsikkert eller heller usikkert ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alicante i sept/okt ?Foreldrene mine er der hvert år og sier det er fint. September er varm, oktober omtrent som norsk sommer. Jeg var der i midten av oktober en gang, og det var fortsatt 25 grader i vannet.
![]() |
#3 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Alicante i sept/okt ?Reis! Reis!
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Alicante i sept/okt ?Vi var i Alicante i september 2006. Eller, like utenfor Alicante, hvertfall. Temperaturen var veldig behagelig, og sjøen føltes lunken. På to uker hadde vi et par dager med litt regn, men de dagene var jo perfekte til shopping.
![]() |
![]() |
#7 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Alicante i sept/okt ?Det er den beste tiden å reise på synes vi.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Alicante i sept/okt ?Jeg har vært der i to uker i månedsskiftet september/oktober. Det ble merkbart kjøligere (men ikke nødvendigvis kallt) den siste uken når vi var inne i oktober. September var perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Alicante i sept/okt ?Var der første veka i oktober i fjor. Det var godt sommarvarmt. Tøy som blei brukt var sandaler, skjørt, shorts og singlet. Bading på stranda og full pakke. Til tider litt for varmt syns nå eg da |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Alicante i sept/okt ?Tusen takk for tilbakemeldinger ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Alicante i sept/okt ?Siste uken i september burde gå bra, i begynnelsen av oktober kan det ofte være mer regn. Jeg har vært der tre ganger, og midten av september var absolutt best. August var alt for varmt, i oktober regnet det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|