|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Har du vært på Gotland?Jeg tilbragte noen sommere på Gotland som barn, og jeg husker det som et paradis. Så jeg lurer på om det ville vært gøy å dra tilbake. Men samtidig kan det jo være mye som har endret seg på de 20 årene (blant annet meg selv!), så jeg vet jo ikke om det ville vært en god idé for familien. Er det noen av dere som har vært der i moderne tid? Hva syntes dere, i så tilfelle? Noen tips til hva som ville vært interessant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Har du vært på Gotland?Ja! Vi var der for nyaktig 4 år siden, da storesøster var 5 mnd. Jeg var der også en liten tur i 1996.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du vært på Gotland?Jag var der senest for ca 17 år siden så jeg er ikke heller oppdatert. Jeg var der mest i ungdomstiden og har tatt både fly og seilbåt over. Som du skriver er det en nydelig øy og jeg skulle gjerne dra tilbake dit, også med barn. Jeg kan ikke se at det går noen fly fra Oslo, i hvert fall ikke her: http://www.swedavia.se/sv/Visby/Rese...2/Tidtabeller/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Har du vært på Gotland?Bilder fra en tur i skogen:
![]() |
#5 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Har du vært på Gotland?Det er ganske nøyaktig 20 år siden jeg selv var der sist. Har mange gode minner fra øya og vil gjerne reise tilbake en dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har du vært på Gotland?Fredag for snart to uker siden var "Hotland" forsiden på D2, men en flere siders artikkel om Gotland og at dette er på vei til å bli et hot feriested. Både Norwegian og SAS tilbyr fly dit, men med mellomlanding i Stockholm. Jeg vurderer å ta med familien dit i løpet av sommeren, hvis jeg tør. :værflyktning: Jeg hørte forresten at Gotland var et av de mest værsikre stedene i Skandinavia. Så det lover jo godt da. Og de fantastiske strendene de har der! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Unik
|
![]() Sv: Har du vært på Gotland?Har de ikkje sett på serien ?
![]() |
#9 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært på Gotland?Åh, så fint det ser ut! Dit vil jeg også
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du vært på Gotland?Jeg drømmer også om å dra til Gotland. Det ser fantastisk fint og koselig ut. Men hvordan er badevannet? |
![]() |
![]() |
#11 |
fri
|
![]() Sv: Har du vært på Gotland?Det er kjempefint på Gotland. Vi var der for 5-6 år siden og besøkte noen venner som har familiesommerhus der. Gikk helt fint å kjøre fra Oslo og ta ferga over. Kjekt å ha med bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Har du vært på Gotland?Jeg var på Gotland da jeg var tenåring, og har lengtet tilbake siden. Det står definitivt på lista over familiereisemål som må gjennomføres før barna flytter hjemmefra i vår familie i alle fall.
![]() |
|
|