|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() BlomsterbedSkal til å lage blomsterbedd, men er litt usikker på hvordan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BlomsterbedOm du bør bygge det opp, kommer an på hvordan jorden er der du skal ha bedet. Er det greit drenert, slik at blomstene slipper å stå med føttene våte, og det er dypt nok med jord, altså ikke rett på fjell eller stein, så trenger du ikke bygge opp. Ellers er det bare å sette i gang.
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: BlomsterbedTakk. Tenkte å lage beddet inntil veggen ved uthuset. Det er i såfall endel sand og leirete jord tror jeg. Jeg har en klematis som er lys-lyslilla med fylte blomster. Den står foreløpig i en krukke, men siden jeg likevel må grave den ned før frosten så kan jeg gjøre det først som sist |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: BlomsterbedJoooooooo! Man kan faktisk det!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: BlomsterbedJeg ville sett når de ulike staudene blomstret og hvilken farge de gir, og satt flere av disse sammen.
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: BlomsterbedBlomsterbed.
![]() |
#8 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: BlomsterbedMen tenkte å legge veiduk, den er jo ganske så ugjennomtrengelig.... og bark rundt. Det skulle da bli minimalt med ugress vil jeg tro? Og det er ikke store greiene jeg planlegger altså.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|