|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kurs i SFO-tidenJeg fikk en lite hyggelig overraskelse her forleden.
![]() |
#2 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Kurs i SFO-tiden
Det er ikke akseptabelt at det ikke kommer frem tydelig hva det kostet, så det synes jeg godt du kan gå videre med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kurs i SFO-tidenJeg synes du kan ta dette opp med de som driver musikk kurset, men jeg synes ikke at det er sfo sin "skyld".
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kurs i SFO-tidenDet er ikke dyrt for musikkskole ihvertfall. Om det er noe å ta opp, kommer an på hvor tydelig beskjeden var om at prisen gjaldt pr. måned.
![]() |
#5 |
Audacious
|
![]() Sv: Kurs i SFO-tidenFritidsaktiviteter koster, og musikk koster ganske mye. Jeg synes ikke det var noe å si på prisen, men utydelighet bør det absolutt ikke være!
![]() |
#6 |
Står på egne ben
![]() Sv: Kurs i SFO-tidenDet er sikkert i regi av kulturskolen i kommunen eller noe sånt. Burde jo stått tydelig hva det kostet totalt, men det er helt vanlig at musikkaktivitet på kulturskolen koster kr 1000,- for 4 måneder. Er i alle fall det vi har betalt også når vi har gått der (men det har ikke vært i forbindelse med noe SFO tid). Kan de ha noe søskenrabatt kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Kurs i SFO-tidenHvis skrivet var utydelig så kan du klage, men hvis det ikke var det så synes jeg forsåvidt prisen var grei nok. Jenta vår tar pianotimer i SFO-tiden, kulturskolens regi og det koster 1500 i halvåret. Neste år starter også minstejenta vår med dette. Men det er ikke noe søskenmoderasjon da, så du får prisen litt ned? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Kurs i SFO-tiden
Enig. Hvis dette er et tilbud i regi av musikkskolen, høres det ut som helt vanlig pris. Jeg kjenner at jeg blir kjempeglad hvis SFO har tilbud om slike ordentlige kurs når junior starter der, så kan han bruke noe av tiden der til å gjøre noe ordentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|