Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fruktoppbevaring

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 12:17   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Fruktoppbevaring

Vi har alltid store mengder frukt i hus, men jeg sliter litt med oppbevaringen. jeg vil gjerne ha noe som er litt stilig og funksjonelt, samtidig som jeg ikke skjønner hvordan jeg skal kunne få bananene til å holde seg om jeg bare har et digert fruktfat. Pr nå har jeg to store fat, et med epler, pærer, nektariner, druer og sånt, og et med sitrusfrukt og bananer. i tillegg svulmer de ofte over sine grenser, og hele sjenken er ofte dekket av frukt. Hva oppbevarer dere frukten deres i?

Gammel 09-06-10, 13:33   #2
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Fruktoppbevaring

I kjøleskapet. Jeg foretrekker kald frukt og holdbarheten er mye bedre.
Jeg oppbevarer derimot alltid bananer isolert fra annen frukt. Ligger feks. pærer og bananer sammen blir jo pærene bløte på en dag og to.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 13:42   #3
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fruktoppbevaring

Jeg kjöper inn to ganger i uken, saa det er ikke saa mye. Oppbevarer epler og sitrusfrukt i en Alessiskaal paa kjökkenbenken med bananer liggende ved siden av. Baer, ananas og meloner i kjöleskapet og hvis jeg har plommer eller aprikoser eller noe saant, staar de i en separat skaal.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.