|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Vi er en gjeng som skal til Stavanger på teambuilding, og jeg lurer på hva vi kan finne på. Er det noe litt storslagent vakkert eller veldig morsomt å gjøre på ettermiddagen/kvelden? Et spektakulært spisested eller, ja, et eller annet som gjør turen til en begivenhet? Noen som har vært med på noen bra arrangementer her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Å, ja, det er sånne lystbåtcruise innover i Ryfylke til en-eller-annen holme med masse fine blomster og god mat, hvis jeg ikke husker helt feil. Hva heter det der, da?
![]() |
#3 |
Etylbarbital
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?(Jeg antar at du foretrekker slike forslag fremfor Prekestolen og Kjerag?
![]() |
#5 |
Etylbarbital
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Det var denne jeg tenkte på: http://www.florogfjare.no/
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Flor og fjære må være et fint sted å dra på firmatur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Flor og Fjære
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Jeg leste overskiften og min umiddelbare tanke var "den som lurer kan jo få noen gode forslag fra Monsoon
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Dra til Utstein Kloster og spis mat! Jeg var der en helg for halvannet år siden og du milde for en mat!
![]() |
#11 |
Vaklende
|
![]() Re: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Jeg stemmer for Florogfjære, det er deilig mat av (tildels svært) lokale ingredienser, passe kort båttur, interessant og passe kort omvisning tilogmed for ikke-hageinteresserte, nydelig utsikt og omgivelser. Ikke stress og press, men mer enn bare ut på restaurant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vaklende
|
![]() Re: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Når skal dere dra, forresten? Hvis dere kan få det til å klaffe med strandvolleyballturneringen ville jeg dratt på det også. Det er en høydare med strandbaner i Vågen og fantastisk stemning. Kanskje firmaet deres har kontakter som kan skaffe billetter? 28.juni til 4.juli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Jeg har lyst til å dra på teambuilding i glassblåseriet: http://www.mingarwalkerglass.no/index.html
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Hvor mange? Middag i Valbergtårnet kan være ganske kjekt, om man får de rette til catre for seg.
![]() |
#15 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?
![]() |
#16 |
I endring
|
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Stemmer for flor og fjære eller Rosehagen jeg.
![]() |
#17 |
Peppy!
|
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
I endring
|
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Preikestolen Basecamp er jo tingen for team building http://www.regionstavanger.com/no/Produkt/?TLp=335140
![]() |
#19 |
Øyboer
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Min mann var på teambuilding i stavanger for noen uker siden. De skulle lage en 3 retters middag med støtte av en kokk. Hvert lag lagde en av rettene. Han var storfornøyd og har snakket om det siden. Men dette var en gjeng med menn da |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Teambuilding - er det noe spesielt vi kan finne på i Stavanger?Har en gang vært på teambuilding på Ulstein kloster. Vi hadde det faglige inne i kloster samt lunsj og omvisning. Veldig bra sted. Vi var en annen plass for å spise middag. Sånn finn morderen greie. Noen måtte spille skuespill også skulle man gjette hvem var morderen. Sikkert moro for de som slapp unna skuespillerpliktene
![]() |
|
|