Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er din favorittøyenskygge? (Merke)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-10, 11:41   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Hva er din favorittøyenskygge? (Merke)

Det lurer jeg på i dag

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 11:51   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)

Jeg liker veldig godt Chanel og YSL.

Gammel 10-06-10, 11:56   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en fra Chanel jeg er veldig glad i hvertfall, denne:

Jeg har etpar fra Clinique også, men de er ikke like wow som den fra Chanel

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 12:06   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Christian dior sine skygger er fantastiske

Sitter godt.
Liker chanel og, men dior er enda et hakk bedre syns jeg.

Gammel 10-06-10, 14:41   #5
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker Sisley og er veldig fornøyd med dem.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 15:50   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har en fra Chanel jeg er veldig glad i hvertfall, denne:

Jeg har etpar fra Clinique også, men de er ikke like wow som den fra Chanel

Den der, men i fargesettet Spices har jeg brukt i mange år og elsket høyt. Nå har jeg byttet til i.d. og er faktisk enda mer fornøyd.

Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 16:25   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Chanel sine er veldig gode. Men så funker Body Shop sine såpass bra at jeg stort sett kjøper dem heller. Særlig siden de har farger jeg trives godt med. Men øyenskyggene og concealeren Lightening Touch er det eneste av sminken derfra jeg synes er bra.

Gammel 10-06-10, 16:40   #8
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg liker godt Dior sine. Har 4 paletter, men fant bare bilde av to:

Har tre paletter med Chanel, bilde av to:

Men jeg synes ikke de holder så godt.

Også har jeg nylig kjøpt en palette med 88 øyenskygger, med både matte og skimmerfarger. Den er genial.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 16:46   #9
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror ikke jeg har hatt øyenskygge siden ungdomskolen?

Gammel 10-06-10, 17:30   #10
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bobbi Browns kremøyenskygger! De er fantastiske og holder utrolig lenge. Bruker bare dem nå etter å ha prøvd utallige andre.

Gammel 10-06-10, 17:34   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Bobbi Browns kremøyenskygger! De er fantastiske og holder utrolig lenge. Bruker bare dem nå etter å ha prøvd utallige andre.

Får man kjøpt dem på vanlig parfymeri?

Gammel 10-06-10, 17:45   #12
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker ikke I.D egentlig. Men øyenskyggen som heter Drama er fantastisk.

Gammel 11-06-10, 00:23   #13
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er ikke sikker på om Bobbi B selges i Norge. Jeg har kjøpt mine i utlandet, Køben og London bl.a. Min favoritt er Heather, en grålilla skygge.

Korrigering: BB selges faktisk på Steen og Strøm

Gammel 11-06-10, 00:35   #14
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var også veldig fornøyd med Chanel sine øyenskygger, helt til jeg prøvde Mary Kay sine mineraløyenskygger. De sitter utrolig godt. Og så synes jeg det er så deilig å kunne velge farger i skrinet, for det er ytterst sjelden jeg bruker alle fire øyenskyggene i skrinene selv om de passer aldri så godt sammen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 08:59   #15
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg var også veldig fornøyd med Chanel sine øyenskygger, helt til jeg prøvde Mary Kay sine mineraløyenskygger. De sitter utrolig godt. Og så synes jeg det er så deilig å kunne velge farger i skrinet, for det er ytterst sjelden jeg bruker alle fire øyenskyggene i skrinene selv om de passer aldri så godt sammen.

Jeg har noen skygger fra Mary Kay (usikker på om det er mineralskyggene da). De er utrolig dårlige! De varer 1 time maks! Selv med sånn base under som skal få den til å sitte lenger.
Det er sånne små firkanter som man får i esker (1 og 1).

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 09:00   #16
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jane Iredale sine.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 09:13   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Mary Kay og Clinique.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 09:16   #18
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Av de billige merkene er faktisk øyenskyggene til Isadora overraskende bra. De er bedre enn mange av de dyrere merkene jeg har prøvd.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 09:21   #19
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Christian Dior sine er favorittene her i huset.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 10:41   #20
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Jeg har noen skygger fra Mary Kay (usikker på om det er mineralskyggene da). De er utrolig dårlige! De varer 1 time maks! Selv med sånn base under som skal få den til å sitte lenger.
Det er sånne små firkanter som man får i esker (1 og 1).

Spørs om det er mineralskyggene da. Jeg har ikke prøvd de vanlige. Jeg har base til å ha under skyggen også, men føler ikke for å bruke den.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.