|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Hva er din favorittøyenskygge? (Merke)Det lurer jeg på i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)Jeg liker veldig godt Chanel og YSL.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)Jeg bruker Sisley og er veldig fornøyd med dem.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)
Den der, men i fargesettet Spices har jeg brukt i mange år og elsket høyt. Nå har jeg byttet til i.d. og er faktisk enda mer fornøyd. |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)Jeg synes Chanel sine er veldig gode. Men så funker Body Shop sine såpass bra at jeg stort sett kjøper dem heller. Særlig siden de har farger jeg trives godt med. Men øyenskyggene og concealeren Lightening Touch er det eneste av sminken derfra jeg synes er bra.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)Jeg liker godt Dior sine. Har 4 paletter, men fant bare bilde av to: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)Tror ikke jeg har hatt øyenskygge siden ungdomskolen?
![]() |
#10 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)Bobbi Browns kremøyenskygger! De er fantastiske og holder utrolig lenge. Bruker bare dem nå etter å ha prøvd utallige andre.
![]() |
![]() |
#12 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)Jeg liker ikke I.D egentlig. Men øyenskyggen som heter Drama er fantastisk.
![]() |
#13 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)Er ikke sikker på om Bobbi B selges i Norge. Jeg har kjøpt mine i utlandet, Køben og London bl.a. Min favoritt er Heather, en grålilla skygge.
![]() |
![]() |
#14 |
fri
|
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)Jeg var også veldig fornøyd med Chanel sine øyenskygger, helt til jeg prøvde Mary Kay sine mineraløyenskygger. De sitter utrolig godt. Og så synes jeg det er så deilig å kunne velge farger i skrinet, for det er ytterst sjelden jeg bruker alle fire øyenskyggene i skrinene selv om de passer aldri så godt sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Jeg har noen skygger fra Mary Kay (usikker på om det er mineralskyggene da). De er utrolig dårlige! De varer 1 time maks! Selv med sånn base under som skal få den til å sitte lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)Jane Iredale sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er din favorittøyenskygge? (merke)Jeg bruker Mary Kay og Clinique. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
fri
|
Spørs om det er mineralskyggene da. Jeg har ikke prøvd de vanlige. Jeg har base til å ha under skyggen også, men føler ikke for å bruke den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|