|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Hva gjør jeg om kattemor ikke kommer hjem?Ja, tittelen sier vel det meste... Har en kattunge, født på lørdag, og nå har altså mor vært borte en times tid
![]() |
#3 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg om kattemor ikke kommer hjem?Jeg ville helt klart sittet oppe og ventet, prøvd å rope med jevne mellomrom, evnt gått til sengs og hatt på alarm jevnlig for å ut å rope på kattemor. Kattungen skal vel ha mat ganske så jevnlig, hver 3. time eller så? Kattemor kan vel faktisk også allerede nå snart bli drektig igjen, jeg ville absolutt ikke sluppet hun ut mer før hun er blitt kastrert. (som jeg selvsagt inderlig håper dere skal gjøre). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg om kattemor ikke kommer hjem?Mor kom hjem nå så da kan jeg gå til sengs og sove rolig til i morgen tidlig
![]() |
#5 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg om kattemor ikke kommer hjem?Og ja, tanken er at hun skal kastreres
![]() |
#6 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg om kattemor ikke kommer hjem?Flott at hun dukket opp, jeg vet hvordan det er å være bekymret for pus som ikke viser jeg. :hysterisk kattemamma: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|