|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
![]() Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Valgets kvaler. Vi har fått senere ferie enn antatt, og vi kan rekke en tur utenlands i august Sist redigert av linne@ : 12-06-10 kl 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Jeg elsker Alcudia og Sunwing Resort! Hele familien gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Jeg hadde prøvd Tyrkia, som du skriver så er 1 uke alt for kort tid. Mallorca er bedre, syns jeg, men Tyrkia er også en opplevelse (jeg har dog ikke vært i Side). For å komme helt i ro så syns jeg det trengs 2 ukers ferie i utlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
har gullhår
![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Tusen takk for innspill. Fjorårets ferie ble i realiteten kun 6 dager pga. ugunstige reisetidspunkt. Sikkert det samme i år. Jeg hadde gladelig bestilt 2 uker til Alcudia igjen hvis jeg bare hadde fått vite om friukene mye tidligere. 3-roms leilighetene ryker fort. Men dyrt, det blir det til Alcudia for oss som er så mange. Prismessig ser det ut som om en 14-dagers tur til resorten i Side ville kostet omtrent det halve. Veldig stor prisforskjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Vi har vært på det hotellet du nevner i Side og hadde glatt reist dit igjen! Flott sted, trygt for barna, og utrolig reint!
![]() |
#7 |
Drømmer
|
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Jeg ville ikke dratt til Tyrkia i August, for os ble det hvertfall for varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Vi var der de to første ukene i august, men det eenste vi gjorde var å bade og kose oss. Vel var det varmt, men vi overlevde.
![]() |
#10 |
har gullhår
![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?
Jeg kan vel innrømme at tanken har streifet innom hjernebarken ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Jeg hadde valgt 2-ukers ferie. Uten tvil. Sunwing-hotellet i Side er skikkelig flott, og Side i seg selv er et godt sted å reise til. Det er nok av aktiviteter på hotellet å ta seg til så det er ikke sikkert du vil føle at leiligheten er så liten, mye å gjøre på innendørs på hotellet for de større barna dine.
![]() |
#12 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?vi hadde 2 roms med 3 barn. Jeg tror egentlig vi knapt var i leiligheten. Den var på bakkeplan, og hadde deilig stor terrasse utenfor som vi brukte om vi var i leiligheta på dagtid en liten tur. Ellers var vi på stranda eller i bassenget.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?2 roms med fire barn hadde ikke jeg taklet, det er bare så vidt vi fikser det med to unger. Jeg er heller ikke så gira på Tyrkia, spesielt ikke i august, så det hadde blitt Alcudia på oss. Selv om to uker er mer fristende enn en uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Det er varmti Tyrkia i august, veldig varmt.. Men jeg har bodd på det resortet i Side, og det er KNALL BRA
![]() |
#15 |
har gullhår
![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Mange fine innspill her |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Åh sunwing resort side beach
![]() |
#17 |
En som trener
|
Å ja, men da kan kanskje en av dere voksne ta med dere to av barna i den andre leiligheten akkurat for natta da? Dere kan jo benytte dere av begge leilighetene selv om hovedbasen er i en av de? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
...Mens det fungerte veldig fint for oss i fjor.
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sunwing resort & spa i Alcudia 1 uke eller side 2 uker ?Ops. Der så jeg at det var snakk om 4 barnn. Det er en del på en toroms, men vi er veldig lite i leiligheten når vi er på ferie.
![]() |
![]() |
|
|