Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-10, 08:19   #1
Albertine
Passiv

Standard

Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denne

Stakkars fyr, han blir lurt noe så inderlig. Jeg holdt på å le meg i filler.

(Kilde: youtube.com)

Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 08:24   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorry Iset, jeg måtte bare legge ut denne

Det var her inne jeg så den først, i går. Men den er hysterisk ja, jeg hadde faktisk blitt sykelig redd selv. Jeg tror alle hadde blitt det, samme hva de sier, samme hvor skeptiske de er til sånt.

Gammel 12-06-10, 08:26   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Å gud, jeg tror jeg tisser på meg ... Fantastisk!!!

Gammel 12-06-10, 08:37   #4
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det var her inne jeg så den først, i går.

Åja, ups. Jaja, en god ting kan ikke sies for ofte.

Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 08:47   #5
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Gammel 12-06-10, 10:03   #6
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj! Jeg måtte le, men dette er jo virkelig langt over grensa. Herlighet, folk kan jo bli traumatisert av det der.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 10:05   #7
Albertine
Passiv

Standard

Ja, jeg hadde dødd om noen hadde gjort sånn mot meg. Rett og slett lagt meg ned og dødd.

Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 10:10   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det kan slå litt feil ut, slik som med henne:

Gammel 12-06-10, 10:17   #9
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Stakkars fyr- han kunne jo ha fått hjerteinnfarkt

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 10:23   #10
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

å himmel- den nederste var jo BARE slem

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 10:25   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Kilde:

)

Er det mulig? Driver de virkelig med sånt uten å ha relevant fagpersonell (psykolog/psykiater) på laget? Ja, for jeg antar de ville ha grepet inn.

Dette må vel for øvrige ha vært klarert med familie, siden de var inne i bilen. Jeg hadde skilt meg fra mannen min og brutt kontakten med mine foreldre dersom de hadde bidratt til noe slikt. Utroskap tror jeg at jeg kunne tilgitt, men ikke dette.
Jeg kjenner jeg blir litt amper her jeg sitter.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 11:05   #12
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Denne er jo heller ikke spesielt snill:

Gammel 12-06-10, 11:27   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkars fyr!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 12:16   #14
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff, stakkars folk. Den i parkeingshuset var bare ondskapsfull. Stakkars dame!

Gammel 12-06-10, 12:17   #15
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg hadde skilt meg fra mannen min og brutt kontakten med mine foreldre dersom de hadde bidratt til noe slikt. Utroskap tror jeg at jeg kunne tilgitt, men ikke dette.
Jeg kjenner jeg blir litt amper her jeg sitter.

Gammel 12-06-10, 12:47   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den første er morsom - det skal den ha. Den siste, med motorsaga også - for det gikk ikke så lange tiden før de skjønte det bare var tull.

Men den i parkeringshuset var bare slem!

Gammel 12-06-10, 13:19   #17
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Stakkars fyr, han blir lurt noe så inderlig. Jeg holdt på å le meg i filler.

(Kilde:

)

Fantastisk! :tørker tårer:

Gammel 12-06-10, 13:40   #18
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

(Kilde:

)

Å gud bedre! Stakkars, stakkars dame!

Gammel 12-06-10, 13:51   #19
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg er av dem som blir avsindig, ubeskrivelig redd av sånne pranks.

Jeg har fremdeles ikke tilgitt eksen min for det han gjorde med meg en kveld for 15 år siden.
Han hadde brukt to timer på å overtale meg til å bli med ham ned i kjelleren for å hente ved.
Jeg nektt, for den kjelleren er noe av det mest creepy jeg har vært borti.
Tilslutt ga jeg etter, for jeg innså at vedbæring gikk mye fortere med fire armer enn med to.

Han burde forstått hvor dypt redselen satt hos meg.
Han burde skjønt at det var en grunn til at han måtte bruke to timer på å få meg med ned dit.
Han burde tatt hånden min og vist meg at det ikke var noe farlig der nede.
Istedet åpnet han kjellerdøra, lot meg gå først - og slo igjen døra bak meg.
Og holdt den stengt, selv om jeg gråt og skrek og slo i døra og ropte at han skulle slippe meg ut.
Så redd tror jeg aldri jeg har vært noen gang, og det sa jg til ham etterpå.
Fikk jeg så mye som et "unnskyld"?
Nope.
Han lo ...

Så hadde noen gjort noe sånt mot meg som med damen i parkeringshuset, hadde jeg nok ikke snakket med dem på veldig, veldig lenge etterpå.

Gammel 12-06-10, 14:10   #20
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Den øverste var morsom, den nr 2 var bare ondsinnet. Den nr 3 droppet jeg dermed å se....

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.