Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Danmark, Legoland sommer 2010

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-10, 14:03   #1
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Danmark, Legoland sommer 2010

Noen som skal dit? Vi skal dit i uke 28, og jeg gleder meg noe helkt vanvittig, selv om det sikkert bli både køgåing og stress. Vi kjører nedover, og tar SuperSpeed fra Kristiansand.

Gammel 12-06-10, 17:47   #2
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Danmark, legoland sommer 2010

Vi skal også dit. I uke 29, mener jeg å huske.

Gammel 12-06-10, 17:48   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har allerede vært. Vi var der i åpningshelgen. Ikke så lange køer da.

Gammel 12-06-10, 17:48   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi skal aldri mer reise til Legoland i juli, så vi koser oss med andre ting i Danmark i år.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:38   #5
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal også dit - hvilken uke? Hmmm... Det er i allefall 25. og 26 juli (søndag og mandag).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:56   #6
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var der i påskenellers skulle vi gjerne tatt turen samtidig

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:59   #7
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vi var der i påsken (som vi er hvert år), og jeg gleder meg allerede til neste påske
Kos dere masse!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 20:03   #8
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var der i påsken og koste oss veldig. Gutta fikk gjort alt de ville opp til flere ganger. Og vi var med på kjøpet, vi hadde det kjempemoro alle fire! Dere har masse å glede dere til selv om det er MYE folk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 20:06   #9
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg veldig! Har aldri vært i Danmark før, så det blir spennende. Hvordan er aktivitetene der? Og opplegget? Betaler man inngangspris, også er alt "gratis" i parken, eller betaler man for hver aktivitet i tillegg til inngangsbilletten?

Gammel 12-06-10, 20:07   #10
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal litt tideligere og gleder oss masse!

Jeg syns ikke det er ille der i juli forresten, men det er mulig vi har vært heldige hver gang. I år er første gang vi ikke skal dit i juli.

Gammel 12-06-10, 20:45   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg gleder meg veldig! Har aldri vært i Danmark før, så det blir spennende. Hvordan er aktivitetene der? Og opplegget? Betaler man inngangspris, også er alt "gratis" i parken, eller betaler man for hver aktivitet i tillegg til inngangsbilletten?

Du betaler inngangsbillett og så er aktivitetene gratis Masse moro å finne på!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 20:46   #12
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Sjekk ut hjemmesiden til Legoland - www.legoland.dk , så finner du ut det meste. Masse bilder etc av parken.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 21:04   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

TIPS! I Donaldbladet som kommer på mandag følger det med 1 stk gratis inngangsbillett for barn til Legoland. Da sparer du DKK 245,- Er sikkert greit å få med seg....

Gammel 12-06-10, 21:12   #14
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tipset!

Gammel 12-06-10, 21:20   #15
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Takk for tipset!

Ikke glem den hjemme på kjøleskapet i år da. Eller husker jeg feil?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 21:24   #16
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ikke glem den hjemme på kjøleskapet i år da. Eller husker jeg feil?

Du husker rett.

Vi har allerede en hengende på kjøleskapet (fra Legoclub) og har planer om å plukke den ned og legge i feriemappe så snart jeg har laget mappen. Jeg skal ikke gjøre samme tabbe to år på rad!

Gammel 12-06-10, 22:08   #17
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har også vært. var der i pinsen, maks 20 min i kø da også - helt topp !

Vi koste oss veldig. Husk å "veksle" inn billettene i luka - det glemte nemlig vi og måtte stå i kø flere ganger...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:24   #18
Kate

Kate sin avatar

Standard

Donald skal kjøpes! Jeg lurer på om vi skal kjøpe sesongpass, siden vi blir i Billund over flere dager. Tenker at det vil lønne seg.

Gammel 12-06-10, 22:28   #19
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Legoland er gøy!

Da vi var der i fjor mener jeg vi bestilte gratis Quick-pass som sikret oss en tur med utvalgte attraksjoner i en slags ekspresskø. Nå ser det ut som om det er byttet ut med Express pass som koster penger, men det bør vurderes. Det blir lange og mange nok køer allikevel...

Gammel 12-06-10, 22:46   #20
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Legoland er gøy!

Da vi var der i fjor mener jeg vi bestilte gratis Quick-pass som sikret oss en tur med utvalgte attraksjoner i en slags ekspresskø. Nå ser det ut som om det er byttet ut med Express pass som koster penger, men det bør vurderes. Det blir lange og mange nok køer allikevel...

Jeg leste at det er begrenset antall slike express pass tilgjengelige per dag. Kan man forhaandsbestille dem? Hvor og hvordan? Eller maa de kjöpes paa selve dagen. Vi skal en helg i juli (to dager, en overnatting) og synes slikt pass höres perfekt ut.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.