|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Akutt hjelp med utekran som ikke vil stenges?Jeg spør dere mens jeg leter etter åpen rørlegger. Jeg fikk ikke lukket utekrana helt nå, og tok litt hardt i. Da var det akkurat som den gav etter, og nå er det ingen reaksjon når jeg forsøker å skru den av. Vannet bare fosser ut. Noen tips mens jeg lokaliserer fagekspertise? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Akutt hjelp med utekran som ikke vil stenges?Ta stoppekrana ja.
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Akutt hjelp med utekran som ikke vil stenges?Du har helt sikkert en til utekranen. Min sitter rett over hovedstoppekranen.
![]() |
#9 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Akutt hjelp med utekran som ikke vil stenges?Jeg vil tro du har en stoppekran på røret som fører til utekrana selv om du ikke stenger den om vinteren. Hvis ikke bør du skaffe det i samme slengen som du får rørlegger til å fikse på selve krana.
![]() |
#10 |
Vaklende
|
![]() Sv: Akutt hjelp med utekran som ikke vil stenges?Sukk. Der gikk nok de siste pengene mine, gitt. Lønna som kommer mandag er dermed offisielt allerede historie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Akutt hjelp med utekran som ikke vil stenges?Det er ikke alle som har stoppekran til utekrana - vi har det ikke. Det er ikke poå alle nye hus for man trenger ikke stenge de for vinteren, de er frostsikre.
![]() |
#15 |
Vaklende
|
![]() Sv: Akutt hjelp med utekran som ikke vil stenges?Så hyggelig at du tenkte på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|