|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hunderfossen - en eller to dager?Ja, overskriften sier vel sitt? Vi er to voksne, jente (5 år) og gutt (1 år). En av deltakerne er over gjennomsnittet opptatt av prinsesser.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?Jeg ville lagt inn to dager om dere ikke har vært der før.
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?Jeg føler at Hunderfossen er en litt mer rolig familiepark enn mye av det andre det reklameres for. Det er ikke et tivoli, liksom, selv om det er noen slike aktiviteter også.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?Jeg liker Hunderfossen, fordi det er rolig og godt der. Det er heller ikke det pengemaset som vi opplevde mer av den ene gangen vi var på Tusenfryd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?Vi var der i fjor og det holder lenge, lenge, lenge med en dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?
Da tenker jeg at det er veldig stor forskjell på familier og unger. Hvis man trenger å underholdes så er nok en dag mer enn nok.
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?Jeg ville tenkt at 1 dag holdt lenge. Vi tar det rolig når vi er i slike parker, men vi driver ikke med ting som vi like gjerne kunne gjort i vår egen hage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?Vi har vært der to ganger, og var der 2 dager begge gangene. Vi hadde det helt topp. Ungene fikk prøve alt, vi hadde all verdens med tid, været var strålende, og vi badet ute i bassenget i parken. Vi grillet og koste oss. jeg synes vi måtte ha to dager, for å få tid til alt uten stress rett og slett.
![]() |
#11 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?Vi kjøpte todagerspass det året snuppa var fire. Da hadde vi med en liten baby som var litt vanskelig med soving, slik at vi ikke helt visste hvordan dagene ville utarte seg. Hun jublet over å finne igjen tingene dagen etter, og vi slapp stresset med å være der lengst mulig for å rekke over ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?Takk for svar! Vi liker også å ta det rolig, så jeg tror vi ser an været og humøret. Vi overnatter hos familie på Hamar, så vi har muligheter til å være fleksible.
![]() |
#13 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?Vi var der 1 dag. Vi kunne gladelig vert der i 2 dager. Rakk ikke over alt, og endel ting er det fint å bruke lang tid på eller dem så morsomme at barna helst vil gjenta den flere ganger. Neste gang blir det nok 2 dagers på oss |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?Vi var der en dag i fjor, stod og venta da de åpna og var omtrent sistemann ut. Syns det holdt, men da bada vi ikke.
![]() |
![]() |
#15 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Kan bare signere. En hærlig park uten jag og mas, men med myyye kos.
![]() |
#16 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?En dag holder lenge. :ikke glad i Hunderfossen:
![]() |
#18 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Helt sikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hunderfossen - en eller to dager?Man rekker absolutt alle aktiviteter uten mye stress på 3-4 timer. Jeg hadde ikke orka Hunderfossen i mer enn 1 dag. Fin park, men den er liten |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|